fuji1365380447 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Vi har en parabolantenne på taket som ikke er koblet til. Hvilket selskap kan vi ta kontakt med for å få TV i huset igjen? Jeg vet om Canal Digital, men jeg ville gjerne sammenlikne priser før jeg bestiller. 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Viasat er billigere og du får flere kanaler, men de har verken Tv2 eller TVNorge. Ditt valg. 0 Siter
Gjest er min erfaring Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Viasat er billigere og du får flere kanaler, men de har verken Tv2 eller TVNorge. Ditt valg. Og så har Viasat ekstremt dårligere kundeservice. 0 Siter
Gjest Tirenalbe Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Vi har både viasat og canal digital, og hvis jeg måtte ha klart meg med bare en av dem hadde det helt klart blitt canal digital. Mange flere severdige kanaler. 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg valgte Canal Digital for de har TVNorge og BBCFood og så slapp jeg TV3 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Viasat er billigere og du får flere kanaler, men de har verken Tv2 eller TVNorge. Ditt valg. Det er jo bare å bruke ekstern antenne det da så får du de kanalene gratis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.