Gjest januardag Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har du de i rekkefølge? Det er ikke lett når det er mange bilder som skal i album og så finner jeg noen som jeg har glemt å sette inn... 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Min anbefaling er små album som rommer en ferie, en begivenhet eller en annen avgrenset periode. Og store album hvor du kan sette inn nye sider hvor du vil (ex fine ringpermer trukket i stoff) til bilder tatt fortløpende hele året, og hvor du kan sette inn bilder du får fra andre osv i ettertid. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har bildene mine i ringpermalbum. Dermed er det bl.a. veldig greit å sette inn noen som dukker opp senere mellom de andre. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ja, jeg har de i rekkefølge, og limt og med tekster og sånn så jeg BØR helst ikke glemme av noen som skal inn! ;-) 0 Siter
Gjest scrappe anna Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Mye bedre og personlig og hyggelig med scrappede album. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.