Gå til innhold

Mer om bilder i album

Anbefalte innlegg

Gjest januardag
Skrevet

Har du de i rekkefølge? Det er ikke lett når det er mange bilder som skal i album og så finner jeg noen som jeg har glemt å sette inn...

Gjest hos oss
Skrevet

Min anbefaling er små album som rommer en ferie, en begivenhet eller en annen avgrenset periode.

Og store album hvor du kan sette inn nye sider hvor du vil (ex fine ringpermer trukket i stoff) til bilder tatt fortløpende hele året, og hvor du kan sette inn bilder du får fra andre osv i ettertid.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har bildene mine i ringpermalbum. Dermed er det bl.a. veldig greit å sette inn noen som dukker opp senere mellom de andre.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, jeg har de i rekkefølge, og limt og med tekster og sånn så jeg BØR helst ikke glemme av noen som skal inn! ;-)

Gjest scrappe anna
Skrevet

Mye bedre og personlig og hyggelig med scrappede album.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...