Gå til innhold

litt vanskelig å bo for seg selv...?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å flytte fra familien og flytte i leighet for meg selv. Veldig deilig på mange måter, det er det jo! Men når jeg nå er hjemme, er det liksom ingen andre her... Er en ganske så aktiv person, men når man da har en ledig kveld feks, må man liksom ringe rundt og stresse på for å "bli holdt med selskap". Og da blir det litt feil grunnlag å være med folk også synes jeg. Da jeg bodde hjemme, var der alltid masse folk rundt meg, og jeg MÅTTE ikke alltid stresse for å ha folk rundt meg,- de bare var der. Og når jeg ringte til noen venner, var det bare rett og slett fordi jeg ville være med dem, ingen annen grunn... Noen andre som ha samme opplevelsen av det å bo for seg selv?

Gjest mallet
Skrevet

Kanskje du kunne vurdere å flytte i kollektiv? Folk er forskjellige, noen trives best med masse folk rundt seg, andre synes det er deilig å være alene hjemme.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det høres ut som om du ville trives godt i et bofellesskap. ;o)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Det høres ut som om du ville trives godt i et bofellesskap. ;o)

saken er at jeg bor i leilighet med 2 venninner, men vi er sjelden hjemme samtidig...

Skrevet

Det er en tilvenningsprosess å bo alene og trives i eget selskap. Etterhvert vil du nok nyte det å være alene med en god bok eller bare slenge foran tv på kvelden.

Skrevet

Kanskje du kunne vurdere å flytte i kollektiv? Folk er forskjellige, noen trives best med masse folk rundt seg, andre synes det er deilig å være alene hjemme.

Jeg har også nettopp flyttet for meg selv. Sitter mye på nettet for å kommunisere med andre. Har ennå ikke truffet noen kjente her i byen da jeg nettopp kom hit. Tror jeg trives greit men har jo behov for å ha kontakt med andre mennesker hver dag!

Skrevet

jeg syns det er vanskelig å bo for seg selv...selv etter et og et halvt år sammen med samboer=)

Min grunn er at jeg savner mamma og pappa masse....har et veldig godt forhold til de=)

Gleder meg til jeg kan bygge generasjonsbolig med de;)

Mary Poppins
Skrevet

Det handler om å trives i eget selskap. Selv synes jeg det er helt topp å bo alene. Jeg tror kanskje det er en tilvenningssak.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du blir vant til det! Jeg bodde alene i noen år og jeg elsket det! Er herlig å bare ha seg selv og tenke på =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...