Gå til innhold

Oppskrift potetstappe

Anbefalte innlegg

Gjest stappa
Skrevet

Jeg koker potetene nå, hva gjør jeg etterpå?

Skrevet

jeg moser de i foodprosessoren sammen med litt melk til den har passe konsistens. Sist hakket jeg en løk og hadde i, det ble kjempegodt! Ikke glem å smak til med krydder! God middag!

Skrevet

Jeg slenger oppi et par gode smørklatter, har på litt salt, pepper og muskatt og en skvett melk. Stapper så med en potetstapper og sper med melk til jeg synes den har passe konsistens. Noen varmer melken først, men det pleier ikke jeg.

Anbefaler ikke foodprosessor da poteter lett blir til rene limet da.

hare1365380455
Skrevet

Jeg slenger oppi et par gode smørklatter, har på litt salt, pepper og muskatt og en skvett melk. Stapper så med en potetstapper og sper med melk til jeg synes den har passe konsistens. Noen varmer melken først, men det pleier ikke jeg.

Jeg gjør det på samme måten.

Skrevet

Det funker fint hos meg! har bare ikke så full fart på! :-)

Skrevet

Hiver oppi et hvitløksfedd eller to sammen med potetene (kokes helt), heller av vannet når potetene er møre, slenger oppi en klatt smør og en slant melk, salt og pepper og moser alt sammen og rører litt.

Skrevet

Smør, melk, salt, pepper, muskat og et vispet egg. Stappes lett for hånd, i maskin blir det seeeeigt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...