Gå til innhold

Skal-skal ikke? Avgi din stemme!

Anbefalte innlegg

Gjest guddiwoodie
Skrevet

Ok, her er greien...:

Jeg er interessert i en type som bor sammen med en god kompis av meg... Jeg har blitt invitert et par ganger opp på spillkveld, filmkveld osv, da av kompisen min, men han jeg er forelska i har også vært der... Og i dag har jeg ingen planer...SKAL JEG INVITERE MEG SELV OPP DIT IDAG?? Er det frekt, er det desperat? Avgi din stemme!

Gjest Eagle22
Skrevet

Jeg stemmer ja - inviter deg selv!

Det er jo litt desperat. Det er jo for din egen del. Litt egoistisk også. Men jenter er da det. Får de det ikke som de vil kan det bli bråk!

skorpion1975
Skrevet

Det er jo litt desperat. Det er jo for din egen del. Litt egoistisk også. Men jenter er da det. Får de det ikke som de vil kan det bli bråk!

Ja

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke desperat. Hvis du gjør det hver eneste dag, så blir det selvføglelig noe annet.

"..........................................."

Skrevet

Ja:)

Ellers kan du jo evnt invitere gutta på pizza hos deg?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...