Gjest guddiwoodie Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ok, her er greien...: Jeg er interessert i en type som bor sammen med en god kompis av meg... Jeg har blitt invitert et par ganger opp på spillkveld, filmkveld osv, da av kompisen min, men han jeg er forelska i har også vært der... Og i dag har jeg ingen planer...SKAL JEG INVITERE MEG SELV OPP DIT IDAG?? Er det frekt, er det desperat? Avgi din stemme! 0 Siter
Gjest Eagle22 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg stemmer ja - inviter deg selv! Det er jo litt desperat. Det er jo for din egen del. Litt egoistisk også. Men jenter er da det. Får de det ikke som de vil kan det bli bråk! 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er jo litt desperat. Det er jo for din egen del. Litt egoistisk også. Men jenter er da det. Får de det ikke som de vil kan det bli bråk! Ja 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Selvfølgelig er det ikke desperat. Hvis du gjør det hver eneste dag, så blir det selvføglelig noe annet. "..........................................." 0 Siter
Dory Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ja:) Ellers kan du jo evnt invitere gutta på pizza hos deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.