Gå til innhold

Volvat har sluttet å selge jomfruhinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye det var for kiloen?

Eller det pr bunt?

Erd et flere typer å velge mellom?

Også lurer jeg på hvem som kan ha lyst til å bli jomfru igjen? De må det ha rabla for.

Gjest amparro
Skrevet

Det er nok ikke folk det har rabla for som "trenger" nye jomfruhinner... Det er jenter som er i en ekstrem vanskelig situasjon. Den jomfruhinna kan faktisk bety liv eller død.

Tror du noen gjør sånt for moro skyld?

Skrevet

Det er nok ikke folk det har rabla for som "trenger" nye jomfruhinner... Det er jenter som er i en ekstrem vanskelig situasjon. Den jomfruhinna kan faktisk bety liv eller død.

Jeg syns bare overskriften i avisen var så fasinerende. Jeg leste ikke artikkelen.

Nerum hadde også en fin overskrift han husker: Naken mann delte ut Valium til barn!

Skrevet

DEt går like bra med First Price gladpack :-) som ny, hver lørdag!

Skrevet

Om de mener det så veldig - hvorfor avstår de ikke fra å ha samleie før ekteskap da da? hyklersk.

Skrevet

Om de mener det så veldig - hvorfor avstår de ikke fra å ha samleie før ekteskap da da? hyklersk.

Noen har mistet dyden ved overgrep, noe det ikke snakkes om i mange slike miljøer. Andre ved anmdre aktiviteter som ridning eller annen sport.

Men jeg er enig i at det for oss høres ut som en merkelig ting å bruke ressurser på.

Skrevet

Noen har mistet dyden ved overgrep, noe det ikke snakkes om i mange slike miljøer. Andre ved anmdre aktiviteter som ridning eller annen sport.

Men jeg er enig i at det for oss høres ut som en merkelig ting å bruke ressurser på.

Overgrep er jo unnskyldt selvsagt. Men jeg tror ikke man merker forskjell på en jomfru som har ridd hest eller ikke - de har uansett ikke hatt noen i seg. Ikke alle jenter har hinne engang. Hun vil være trang uansett.

Skrevet

Overgrep er jo unnskyldt selvsagt. Men jeg tror ikke man merker forskjell på en jomfru som har ridd hest eller ikke - de har uansett ikke hatt noen i seg. Ikke alle jenter har hinne engang. Hun vil være trang uansett.

Det er ikke trangheten det kommer av på vet du, hun skal være jomfru og en jomfru skal blø under det første samleiet. En del bruker vel dyreblod som de heller ut på lakenet før det vises til foreldrene som et bevis på at hun var ren. (Hvorfor må ikke menn være rene forresten!?)

Og jomfruhinnen kan utmerket godt revne så man blør ved et smell ned på hesteryggen eller på turnbommen f.eks.

Skrevet

Det er ikke trangheten det kommer av på vet du, hun skal være jomfru og en jomfru skal blø under det første samleiet. En del bruker vel dyreblod som de heller ut på lakenet før det vises til foreldrene som et bevis på at hun var ren. (Hvorfor må ikke menn være rene forresten!?)

Og jomfruhinnen kan utmerket godt revne så man blør ved et smell ned på hesteryggen eller på turnbommen f.eks.

Herregud da - ikke alle som blør uansett - og noen blør masse uten hinne.

Skrevet

Herregud da - ikke alle som blør uansett - og noen blør masse uten hinne.

Jeg vet, men det ser ikke ut til at en del av disse religiøse fanatikerne vet det.

Gjest amparro
Skrevet

Dette gjelder nok i saker hvor overgrep og voldtekt har funnet sted. Jenta skal blø på bryllupsnatta og blodet skal vises fram... Stakkars den jenta som ikke har noe blod å vise til....

Skrevet

DEt går like bra med First Price gladpack :-) som ny, hver lørdag!

Eller bare beholde strømpebuksa på.

Skrevet

Det med blodet jukses det mye med hører jeg. En mann er ofte ikke så opptatt av dette, og noen ganger er det han selv som har vært på henne tidligere.

Det er nok mange helsearbeidere som enkelt har hjulpet lettere hysteriske kvinner og par med å tappe litt blod i en sprøyte, for sikkerhets skyld. Som kjent er det ikke alltid det kommer blod, og da er krisa ute og går.

Skrevet

Jeg vet, men det ser ikke ut til at en del av disse religiøse fanatikerne vet det.

Men så skal vi ikke la de tro det heller da - idiotene - fy flate de skulle fått blødd sjøl!

Gjest denvardetlengesidenjegsånoetilgitt...
Skrevet

Filler´n, det var dumt! Hva skal jeg DA gjøre neste gang jeg skal gifte meg med en muslim...

Skrevet

De er tom , er så vanskelig å få tak på vet du..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...