keinstein Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Lurer på hvor mye det var for kiloen? Eller det pr bunt? Erd et flere typer å velge mellom? Også lurer jeg på hvem som kan ha lyst til å bli jomfru igjen? De må det ha rabla for. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er nok ikke folk det har rabla for som "trenger" nye jomfruhinner... Det er jenter som er i en ekstrem vanskelig situasjon. Den jomfruhinna kan faktisk bety liv eller død. Tror du noen gjør sånt for moro skyld? 0 Siter
keinstein Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Det er nok ikke folk det har rabla for som "trenger" nye jomfruhinner... Det er jenter som er i en ekstrem vanskelig situasjon. Den jomfruhinna kan faktisk bety liv eller død. Tror du noen gjør sånt for moro skyld? Jeg syns bare overskriften i avisen var så fasinerende. Jeg leste ikke artikkelen. Nerum hadde også en fin overskrift han husker: Naken mann delte ut Valium til barn! 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 DEt går like bra med First Price gladpack :-) som ny, hver lørdag! 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er nok ikke folk det har rabla for som "trenger" nye jomfruhinner... Det er jenter som er i en ekstrem vanskelig situasjon. Den jomfruhinna kan faktisk bety liv eller død. Tror du noen gjør sånt for moro skyld? Om de mener det så veldig - hvorfor avstår de ikke fra å ha samleie før ekteskap da da? hyklersk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Om de mener det så veldig - hvorfor avstår de ikke fra å ha samleie før ekteskap da da? hyklersk. Noen har mistet dyden ved overgrep, noe det ikke snakkes om i mange slike miljøer. Andre ved anmdre aktiviteter som ridning eller annen sport. Men jeg er enig i at det for oss høres ut som en merkelig ting å bruke ressurser på. 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Noen har mistet dyden ved overgrep, noe det ikke snakkes om i mange slike miljøer. Andre ved anmdre aktiviteter som ridning eller annen sport. Men jeg er enig i at det for oss høres ut som en merkelig ting å bruke ressurser på. Overgrep er jo unnskyldt selvsagt. Men jeg tror ikke man merker forskjell på en jomfru som har ridd hest eller ikke - de har uansett ikke hatt noen i seg. Ikke alle jenter har hinne engang. Hun vil være trang uansett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Overgrep er jo unnskyldt selvsagt. Men jeg tror ikke man merker forskjell på en jomfru som har ridd hest eller ikke - de har uansett ikke hatt noen i seg. Ikke alle jenter har hinne engang. Hun vil være trang uansett. Det er ikke trangheten det kommer av på vet du, hun skal være jomfru og en jomfru skal blø under det første samleiet. En del bruker vel dyreblod som de heller ut på lakenet før det vises til foreldrene som et bevis på at hun var ren. (Hvorfor må ikke menn være rene forresten!?) Og jomfruhinnen kan utmerket godt revne så man blør ved et smell ned på hesteryggen eller på turnbommen f.eks. 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er ikke trangheten det kommer av på vet du, hun skal være jomfru og en jomfru skal blø under det første samleiet. En del bruker vel dyreblod som de heller ut på lakenet før det vises til foreldrene som et bevis på at hun var ren. (Hvorfor må ikke menn være rene forresten!?) Og jomfruhinnen kan utmerket godt revne så man blør ved et smell ned på hesteryggen eller på turnbommen f.eks. Herregud da - ikke alle som blør uansett - og noen blør masse uten hinne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Herregud da - ikke alle som blør uansett - og noen blør masse uten hinne. Jeg vet, men det ser ikke ut til at en del av disse religiøse fanatikerne vet det. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Om de mener det så veldig - hvorfor avstår de ikke fra å ha samleie før ekteskap da da? hyklersk. Dette gjelder nok i saker hvor overgrep og voldtekt har funnet sted. Jenta skal blø på bryllupsnatta og blodet skal vises fram... Stakkars den jenta som ikke har noe blod å vise til.... 0 Siter
keinstein Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 DEt går like bra med First Price gladpack :-) som ny, hver lørdag! Eller bare beholde strømpebuksa på. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Det er ikke trangheten det kommer av på vet du, hun skal være jomfru og en jomfru skal blø under det første samleiet. En del bruker vel dyreblod som de heller ut på lakenet før det vises til foreldrene som et bevis på at hun var ren. (Hvorfor må ikke menn være rene forresten!?) Og jomfruhinnen kan utmerket godt revne så man blør ved et smell ned på hesteryggen eller på turnbommen f.eks. Det med blodet jukses det mye med hører jeg. En mann er ofte ikke så opptatt av dette, og noen ganger er det han selv som har vært på henne tidligere. Det er nok mange helsearbeidere som enkelt har hjulpet lettere hysteriske kvinner og par med å tappe litt blod i en sprøyte, for sikkerhets skyld. Som kjent er det ikke alltid det kommer blod, og da er krisa ute og går. 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg vet, men det ser ikke ut til at en del av disse religiøse fanatikerne vet det. Men så skal vi ikke la de tro det heller da - idiotene - fy flate de skulle fått blødd sjøl! 0 Siter
Gjest denvardetlengesidenjegsånoetilgitt... Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Filler´n, det var dumt! Hva skal jeg DA gjøre neste gang jeg skal gifte meg med en muslim... 0 Siter
chanti Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 De er tom , er så vanskelig å få tak på vet du.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.