Gå til innhold

windows office?

Anbefalte innlegg

Gjest Data-dusten...;)
Skrevet

Hei!

Jeg har nettop fått meg ny laptop. Men det er desverre ikke installert Office. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette? Må jeg kjøpe noe ekstra cd for å installere? Jeg trenger Word og Power Point...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg regner med at du mener Microsoft Office. Det må du kjøpe i tillegg, og med mindre du er student e.l., så koster det vel noen tusen, avhengig om du trenger Office Pro eller Office Standard (Pro inkluderer vel Access, tror jeg). Du kan jo ta en titt på Open Office, et gratis alternativ som i de fleste tilfeller fungerer like bra som Microsoft Office.

"........................................."

Skrevet

Grav og spør hos de du kjenner. Noen har sikkert en gammel eller ny Office-Cd liggende...

Ellers er home edition til salgs for 1295.- på Elkjøp.

Gjest Data-dusten...;)
Skrevet

Grav og spør hos de du kjenner. Noen har sikkert en gammel eller ny Office-Cd liggende...

Ellers er home edition til salgs for 1295.- på Elkjøp.

Takk for svar.. Jeg har to office cder, men får ikke til å innstallere... Får bare svar at før jeg kan installere programmet må jeg innstallere office.... ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...