Gjest kurslederen Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg skal sette igang flere kurs nå og går med tanker om å få til en ordning med klippekort for deltakerne. Kursene er akkurat like, de går bare på forskjellige steder til forskjellige tider. Noen på dagtid, andre på kveldstid, og noen av deltakerne har uttrykt ønske om å kunne bytte mellom disse ettersom de jobber til ulike tider. Men hvordan skal jeg gjøre dette i praksis? Jeg vet at det finnes steder (feks. treningssentre) hvor man kjøper et kort som gjelder x antall ganger. Men hvordan gjør jeg for å holde kontroll med hvor mange ganger kunden møter opp i forhold til hva de har betalt for? Hva er vanlig rutine på slike steder som har sånne ordninger? Noen av dere som kjenner til dette? 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 DEt holder jo med et skjema hvor kursleder skriver sin signatur på at deltageren har vært der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.