Gå til innhold

Lage klippekortordning?

Anbefalte innlegg

Gjest kurslederen
Skrevet

Jeg skal sette igang flere kurs nå og går med tanker om å få til en ordning med klippekort for deltakerne. Kursene er akkurat like, de går bare på forskjellige steder til forskjellige tider. Noen på dagtid, andre på kveldstid, og noen av deltakerne har uttrykt ønske om å kunne bytte mellom disse ettersom de jobber til ulike tider. Men hvordan skal jeg gjøre dette i praksis?

Jeg vet at det finnes steder (feks. treningssentre) hvor man kjøper et kort som gjelder x antall ganger. Men hvordan gjør jeg for å holde kontroll med hvor mange ganger kunden møter opp i forhold til hva de har betalt for? Hva er vanlig rutine på slike steder som har sånne ordninger? Noen av dere som kjenner til dette?

Skrevet

DEt holder jo med et skjema hvor kursleder skriver sin signatur på at deltageren har vært der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...