Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har ryddet i kveld og fant en gammel ullgenser. Har ikke lyst til å kaste den da jeg kjøpte den på Island da jeg var der med min mor for snart 22 år siden. Den er i deilig islandsull, men etter en tur i vaskemaskina ble den vel liten... Hva annet enn sitteunderlag kan jeg lage av den? Den er naturhvit uten mønster. Ullbukser til ungene eller noe sånt er ikke aktuellt. 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jakke til jenta? Med litt perler og stæsj sydd på til pynt? Med glidelås foran? Og matchende ørevarmer? Eller veske i sånn tovet stil med kanter og hanker i en annen farge. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hva heter det? sånn man putter begge hendene inni...Mener ikke votter altså på en måte en lang hals. bola?? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Hva heter det? sånn man putter begge hendene inni...Mener ikke votter altså på en måte en lang hals. bola?? muffe eller noe sånt? *gjette* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 muffe eller noe sånt? *gjette* JA det tror jeg det heter 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Hva heter det? sånn man putter begge hendene inni...Mener ikke votter altså på en måte en lang hals. bola?? Muffe? 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg lagde om en gammel kjær ullgenser til leggvarmere da den ikke lenger var egnet som genser :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Muffe? ja det var visst det jeg tenkte på. Det er vel ikke siste mote kanskje, men kunne tenke den ville blitt god å varm, så lager du leggvarmere til som carma foreslår her. stilig eller.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 ja det var visst det jeg tenkte på. Det er vel ikke siste mote kanskje, men kunne tenke den ville blitt god å varm, så lager du leggvarmere til som carma foreslår her. stilig eller.... Tja.. Når skulle jeg brukt leggings da? Jeg nekter å bruke det på gata og jeg trener ikke aerobic heller... 0 Siter
Atene Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Du kan klippe av et erme, og sy sammen åpningen for håndleddet rundt en isskrape. Vips, så er du varm på hendene når du skraper is av bilen. Noe for kjæresten kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Du kan klippe av et erme, og sy sammen åpningen for håndleddet rundt en isskrape. Vips, så er du varm på hendene når du skraper is av bilen. Noe for kjæresten kanskje? *Hihi* Det var en søt tanke! Men jeg har ikke bil og kjærestens bil står stort sett i garasjen. ) Nei, ser ut til at det blir et sitteunderlag av den tror jeg. Kan jo sy litt pynt på det så det blir litt koselig. ) 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Tja.. Når skulle jeg brukt leggings da? Jeg nekter å bruke det på gata og jeg trener ikke aerobic heller... Jeg bruker leggvarmere under buksene, jeg :-) Hater å fryse på leggene, men hater strømpebukser enda mer så da er leggvarmere ypperlig :-) 0 Siter
nilia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Et putetrekk, grytekluter, eller kanskje en sånn som man trer over tekannen for å holde vannet varmt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Jeg bruker leggvarmere under buksene, jeg :-) Hater å fryse på leggene, men hater strømpebukser enda mer så da er leggvarmere ypperlig :-) Jeg kunne jo lage pulsvarmere av ermene? 0 Siter
carma Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kunne jo lage pulsvarmere av ermene? Det var lurt :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Et putetrekk, grytekluter, eller kanskje en sånn som man trer over tekannen for å holde vannet varmt. Grytekluter var kjempelurt! Det trenger jeg! ) Grytekluter av "kroppen" på genseren og pulsvarmere av ermene. *Fornøyd* 0 Siter
nilia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Grytekluter var kjempelurt! Det trenger jeg! ) Grytekluter av "kroppen" på genseren og pulsvarmere av ermene. *Fornøyd* Og av det som blir igjen kan du lage små hårstrikker til jenta:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Og av det som blir igjen kan du lage små hårstrikker til jenta:) *Hehe* Jeg jobbet hardt for museflettene hun hadde noen timer på julaften skal jeg si deg! Legger ikke ned tid og krefter i å lage hjemmelagde hårstrikk til den jenta der nei! Det vil være en utakknemlig jobb gitt. 0 Siter
nilia Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 *Hehe* Jeg jobbet hardt for museflettene hun hadde noen timer på julaften skal jeg si deg! Legger ikke ned tid og krefter i å lage hjemmelagde hårstrikk til den jenta der nei! Det vil være en utakknemlig jobb gitt. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.