Gå til innhold

Hva kan jeg lage av en gammel ullgenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ryddet i kveld og fant en gammel ullgenser. Har ikke lyst til å kaste den da jeg kjøpte den på Island da jeg var der med min mor for snart 22 år siden. Den er i deilig islandsull, men etter en tur i vaskemaskina ble den vel liten...

Hva annet enn sitteunderlag kan jeg lage av den? Den er naturhvit uten mønster. Ullbukser til ungene eller noe sånt er ikke aktuellt.

Fortsetter under...

den opprinnelige m&m
Skrevet

Jakke til jenta? Med litt perler og stæsj sydd på til pynt? Med glidelås foran? Og matchende ørevarmer?

Eller veske i sånn tovet stil med kanter og hanker i en annen farge.

Skrevet

Hva heter det? sånn man putter begge hendene inni...Mener ikke votter altså :) på en måte en lang hals. bola??

Gjest Calóni
Skrevet

Hva heter det? sånn man putter begge hendene inni...Mener ikke votter altså :) på en måte en lang hals. bola??

muffe eller noe sånt? *gjette*

Skrevet

muffe eller noe sånt? *gjette*

JA det tror jeg det heter ;)

Annonse

Skrevet

Muffe?

Skrevet

Jeg lagde om en gammel kjær ullgenser til leggvarmere da den ikke lenger var egnet som genser :-)

Skrevet

Muffe?

ja det var visst det jeg tenkte på. Det er vel ikke siste mote kanskje, men kunne tenke den ville blitt god å varm, så lager du leggvarmere til som carma foreslår her. stilig :)

eller....

Skrevet

ja det var visst det jeg tenkte på. Det er vel ikke siste mote kanskje, men kunne tenke den ville blitt god å varm, så lager du leggvarmere til som carma foreslår her. stilig :)

eller....

Tja.. Når skulle jeg brukt leggings da? Jeg nekter å bruke det på gata og jeg trener ikke aerobic heller...

Skrevet

Du kan klippe av et erme, og sy sammen åpningen for håndleddet rundt en isskrape.

Vips, så er du varm på hendene når du skraper is av bilen. Noe for kjæresten kanskje?

Skrevet

Du kan klippe av et erme, og sy sammen åpningen for håndleddet rundt en isskrape.

Vips, så er du varm på hendene når du skraper is av bilen. Noe for kjæresten kanskje?

*Hihi* Det var en søt tanke! Men jeg har ikke bil og kjærestens bil står stort sett i garasjen. :o)

Nei, ser ut til at det blir et sitteunderlag av den tror jeg. Kan jo sy litt pynt på det så det blir litt koselig. :o)

Skrevet

Tja.. Når skulle jeg brukt leggings da? Jeg nekter å bruke det på gata og jeg trener ikke aerobic heller...

Jeg bruker leggvarmere under buksene, jeg :-)

Hater å fryse på leggene, men hater strømpebukser enda mer så da er leggvarmere ypperlig :-)

Annonse

Skrevet

Et putetrekk, grytekluter, eller kanskje en sånn som man trer over tekannen for å holde vannet varmt. :)

Skrevet

Jeg bruker leggvarmere under buksene, jeg :-)

Hater å fryse på leggene, men hater strømpebukser enda mer så da er leggvarmere ypperlig :-)

Jeg kunne jo lage pulsvarmere av ermene?

Skrevet

Jeg kunne jo lage pulsvarmere av ermene?

Det var lurt :-)

Skrevet

Et putetrekk, grytekluter, eller kanskje en sånn som man trer over tekannen for å holde vannet varmt. :)

Grytekluter var kjempelurt! Det trenger jeg! :o)

Grytekluter av "kroppen" på genseren og pulsvarmere av ermene. *Fornøyd*

Skrevet

Grytekluter var kjempelurt! Det trenger jeg! :o)

Grytekluter av "kroppen" på genseren og pulsvarmere av ermene. *Fornøyd*

Og av det som blir igjen kan du lage små hårstrikker til jenta:)

Skrevet

Og av det som blir igjen kan du lage små hårstrikker til jenta:)

*Hehe* Jeg jobbet hardt for museflettene hun hadde noen timer på julaften skal jeg si deg! Legger ikke ned tid og krefter i å lage hjemmelagde hårstrikk til den jenta der nei! Det vil være en utakknemlig jobb gitt.

Skrevet

*Hehe* Jeg jobbet hardt for museflettene hun hadde noen timer på julaften skal jeg si deg! Legger ikke ned tid og krefter i å lage hjemmelagde hårstrikk til den jenta der nei! Det vil være en utakknemlig jobb gitt.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...