Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest liker litt kinki sex
  poelsa skrev (På 6.1.2006 den 7.33):

Det er nok heller DU som føler denne trangen, tenker jeg.

Leste en gang om noen som hadde slik sex.Først knullet de vanlig, så dro han seg ut og tisset på klitorisen hennes, lenge og vel.Ho lå på ryggen. Da fikk ho en mega orgasme.

petter smart

Kan jo være kjekt om natta hvis du våkner pissetrengt og ikke gidder gå på do, tiss inni henne ;-)

Fra spøk til alvor. Mange har prøvd wetsex og ingen har dødd av det så vidt jeg vet.

Urin er ikke farlig så lenge dere er friske.

Det er bare å prøve, men presiser ovenfor kjæresten din at du kun fortsetter dersom du liker det.

petter smart skrev (På 6.1.2006 den 14.11):

Kan jo være kjekt om natta hvis du våkner pissetrengt og ikke gidder gå på do, tiss inni henne ;-)

Fra spøk til alvor. Mange har prøvd wetsex og ingen har dødd av det så vidt jeg vet.

Urin er ikke farlig så lenge dere er friske.

Det er bare å prøve, men presiser ovenfor kjæresten din at du kun fortsetter dersom du liker det.

"men presiser ovenfor kjæresten din at du kun fortsetter dersom du liker det."

Det er ikke akkurat noe man gjør hvis det gir avsmak, nei :-)

"............................................"

Annonse

petter smart
  Prozak skrev (På 6.1.2006 den 14.49):

"men presiser ovenfor kjæresten din at du kun fortsetter dersom du liker det."

Det er ikke akkurat noe man gjør hvis det gir avsmak, nei :-)

"............................................"

Men mange tror at partneren vil fortsette med det kun fordi vedkommende gikk med på å prøve det. Og kan bli mindre fornøyde dersom det kun blir med den ene gangen.

Gjest urinus
  ShitDiddelyDo skrev (På 5.1.2006 den 22.44):

Jeg hadde forsøkt. Kanskje du liker det!

Du dauer ikke av å tisse inni en jente, og jeg tviler på at hun tar noen skade av det hun heller.

Så drikk noen store glass vann, ta en dusj sammen, og klin til!

Men gutter greier vel ikke tisse når de har stå? Stappe den inn vente til den blir slapp å så tisse? Næh..

ShitDiddelyDo
  urinus skrev (På 6.1.2006 den 15.12):

Men gutter greier vel ikke tisse når de har stå? Stappe den inn vente til den blir slapp å så tisse? Næh..

Må man så må man.

Har du aldri hatt ereksjon når du virkelig må tisse? Det har jeg. Det er for øvrig et problem. For det å stå på hue på dass er faen ingen enkel sak, men det er utrolig hva man kan lære seg.

Gjest urinus
  ShitDiddelyDo skrev (På 6.1.2006 den 15.16):

Må man så må man.

Har du aldri hatt ereksjon når du virkelig må tisse? Det har jeg. Det er for øvrig et problem. For det å stå på hue på dass er faen ingen enkel sak, men det er utrolig hva man kan lære seg.

Nå er jeg jente da, men mine kjærester har aldri greid å tisse med ereksjon. Noe jeg har utnyttet ved å erte dem når de er virkelig tissetrengt, så de må vente for å få den ned igjen for å få tisset.. ;o)

ShitDiddelyDo
  urinus skrev (På 6.1.2006 den 15.23):

Nå er jeg jente da, men mine kjærester har aldri greid å tisse med ereksjon. Noe jeg har utnyttet ved å erte dem når de er virkelig tissetrengt, så de må vente for å få den ned igjen for å få tisset.. ;o)

Det har ikke funket å "erte" dem?

Og jeg som trodde jeg var normal.

Drikk masse vann, ha normalt forspill og normal sex, for før eller siden må han tisse.

Da fortsetter dere moroa på badet!

ShitDiddelyDo
  urinus skrev (På 6.1.2006 den 15.23):

Åh, sorry. Tok feil.

Trodde jeg nå svarte hovedinnleggsforfatteren. :)

Gjest urinus
  ShitDiddelyDo skrev (På 6.1.2006 den 15.27):

Det har ikke funket å "erte" dem?

Og jeg som trodde jeg var normal.

Drikk masse vann, ha normalt forspill og normal sex, for før eller siden må han tisse.

Da fortsetter dere moroa på badet!

Hæ? Nå skjønte jeg ikke hva du mente...? Vi driver ikke med urinsex, men jeg har skjønt at gutter ikke kan tisse når de har stå. Så å tisse inni noen må bli litt vanskelig...

Det jeg skrev om å erte var å få ham til å få stå når han egengtlig skal avsted å tisse, også må han vente fordi da klarer han ikke tisse.. osv..

Annonse

ShitDiddelyDo
  urinus skrev (På 6.1.2006 den 15.29):

Hæ? Nå skjønte jeg ikke hva du mente...? Vi driver ikke med urinsex, men jeg har skjønt at gutter ikke kan tisse når de har stå. Så å tisse inni noen må bli litt vanskelig...

Det jeg skrev om å erte var å få ham til å få stå når han egengtlig skal avsted å tisse, også må han vente fordi da klarer han ikke tisse.. osv..

Jeg trodde det var du som hadde skrevet hovedinnlegget.

Men der tok jeg feil.

Gutter kan tisse når de har ereksjon. Det kan i hvert fall jeg.

Du får kjøre en forumundersøkelse og spørre!

Gjest urinus
  ShitDiddelyDo skrev (På 6.1.2006 den 15.33):

Jeg trodde det var du som hadde skrevet hovedinnlegget.

Men der tok jeg feil.

Gutter kan tisse når de har ereksjon. Det kan i hvert fall jeg.

Du får kjøre en forumundersøkelse og spørre!

Nei, det spiller virkelig ingen rolle, men mine 2 kjærester greide det ikke. Sikkert forksjell fra person til person da.

Men har lest det også at det er en mekanisme i mannens penis som gjør at ereksjon gjør at urin ikke skal slippe ut, nettopp for å unngå urinsøl osv..

Kommer kanskje ann på hvor hard ereksjonen er, og det variere jo MYE fra person til perosn.

urinus skrev (På 6.1.2006 den 15.34):

Nei, det spiller virkelig ingen rolle, men mine 2 kjærester greide det ikke. Sikkert forksjell fra person til person da.

Men har lest det også at det er en mekanisme i mannens penis som gjør at ereksjon gjør at urin ikke skal slippe ut, nettopp for å unngå urinsøl osv..

Kommer kanskje ann på hvor hard ereksjonen er, og det variere jo MYE fra person til perosn.

"Kommer kanskje ann på hvor hard ereksjonen er, og det variere jo MYE fra person til perosn."

Og fra partner til partner, dagsform til dagsform etc :-)

"..........................................."

Må man så må man.

*lol*

Må man så må man.

For ikke å snakke om at strålen blir helt umulig å styre. Evt. så bender man staken ned, begynner å pisse, og glipper taket slik at den spretter opp igjen mens strålen står på full styrke. Ikke helt ulikt når man skrur en brannslange på fullt og deretter slipper den.

ShitDiddelyDo
  Prozak skrev (På 6.1.2006 den 20.02):

For ikke å snakke om at strålen blir helt umulig å styre. Evt. så bender man staken ned, begynner å pisse, og glipper taket slik at den spretter opp igjen mens strålen står på full styrke. Ikke helt ulikt når man skrur en brannslange på fullt og deretter slipper den.

Det er lite egnet innendørs i hvert fall.

urinus skrev (På 6.1.2006 den 15.34):

Er jo ikke rare mekanismen da. Om jeg kjenner min egen anatomi godt nok, så ligger sædlederen under svamplegemene (på undersiden av penis), mens urinrøret ligger *mellom* svamplegemene. Når de ekspanderer pga økt blodtrykk, er det jo ikke rart at det blir bråstopp når man må på do. Dessuten så er du *ond* da!! Ser for meg deg sitte på fanget mitt og... øh... "erte" meg mens jeg må på do. Det er å sparke en mann når han ligger nede, det! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...