Gå til innhold

Dere som jobber i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke fordeler får dere ved handling i butikken?

Hva med nærmeste familien; de som bor under samme tak, foreldre/søsken..

laguna1365380434
Skrevet

25 % til meg, mulighet til å runde litt på prisene til venner og kjente.

Enkelte ting kan jeg få billigere også, det kommer an på vår innkjøpspris..:-)

Skrevet

Jobber ikke i butikk nå, men i min ungdom jobbet jeg i 3 forskjellige butikker. I dagligvarebutikken fikk jeg 10% på alle varer, i klesbutikken fikk jeg 30% på alt og i musikkhandelen fikk jeg alt til innkjøpspris.

Så det varierer nok fra sted til sted.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg jobbet i klesbutikk, der fikk jeg 15% på alt.

En bekjent av meg jobbet i en annen kjede, hun fikk 50% på alt.

Men ingen av oss fikk rabatter å gi til samboere/familie.

Skrevet

I butikken jeg jobbet i før ( matbutikk) var det ingen rabatter. Har jobbet på kafe, og der hadde jeg rabatt på mat. Denne gjalt bare når jeg betalte og jeg kunne ta med venner og familie. Nå jobber jeg med møbler og har 15 % rabatt.

Skrevet

På Europris fikk vi ingen rabatt (tror det ble gjort om på det i ettertid - at de ansatte fikk 10 % avslag). På Clas fikk vi 15 % rabatt - for de ansatte, ektefelle/samboer, søsken og foreldre av den ansatte :)

Skrevet

Da jeg jobbet på matbutikk fikk jeg 10% på alt.

Klesbutikk fikk jeg 15%

Møbelbutikk fikk jeg også 15%

Familie fikk ikke rabatt

Gjest Calóni
Skrevet

På Jernia fikk jeg innkjøpspris + 10% + moms. Med andre ord akkurat det de betalte, men 10% ekstra. Det var ikke for at vi skulle betale noe mer egentlig, men det var noen greier som gjorde at de måtte legge på 10%...noe fordelsgreier, tror jeg.

Nærmeste familie (mamma, pappa, søsken) fikk samme rabatten. Dvs de fikk lov til å kjøpe i mitt navn (det ble registrert på pc'en, og så ble jeg tilsendt regning).

Andre slektninger hadde i utgangspunktet ikke noen offisiell rabatt, men det hendte jeg sa at "gi den til mamma du, så får hun den mye billigere", eller så rundet jeg litt av for dem.

Ilovenewyork
Skrevet

Jeg jobber på Coop butikk og vi får ingenting.

Gratis handleposer da ;o)

Skrevet

Da jeg jobbet i dagligvarebutikk hadde de en café hvor vi fikk 20% rabatt, kun de ansatte.

I skobutikk fikk jeg 50% og 30% til venner og kjente.

I klesbutikk 30% og 10% til familie.

Mary Poppins
Skrevet

Det hender jeg jobber litt i gullsmedbutikk når jeg har ferie og da får jeg alle smykker til innkjøpspris + moms. Det er jo ikke så kjipt da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...