Gå til innhold

Tilbake betaling fra trygdeetaten!

Anbefalte innlegg

Gjest Mysterious girl

Hei,

Vi hadde et prøverørs forsøk i september som ble desverre mislykket.

Vi skal i gang med et prøverørsforsøk igjen.Denne gangen har vi valgt pakkeordning. Det vil si at vi kan ha 3 forsøk.

Når alt er sagt, kan jeg også si at vi tar det privat. Jeg vet at i det offentlige får man tilbakebetalt pengene når de går over en viss sum. Men jeg er litt usikker når det gjelder det private. Men jeg mener å huske at en person fortalte meg at når vi har betalt over et viss sum kan vi kreve penger tilbake enten det er privat eller ei.

Vi hadde prøverørs forsøk i september 2005. Og skal i gang nå til februar igjen. Jeg vet ikke om det har noe å si at det ikke i det samme året.

Vi betalte til sammen ca. 7500 kroner sist. Regner med at summen blir det samme denne gangen også.

Takk til de som svarer:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212939-tilbake-betaling-fra-trygdeetaten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...