Gjest Timari Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 jobber med oppgaven min nå, og jobber med litteraturlista til oppgaven Det står forskjellige ting foran i boka om hvor den er trykt. Skal jeg stole på at den er trykt i London og skrive det i litteraturlista, eller skal jeg skrive Blackwell Publishing? Er det sikreste å søke opp boka på bibliotekt og der se hvor den er trykt eller? Dere som har erfaring med å skrive oppgaver, Please hjelp meg litt a:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Du skal skrive forlaget, ikke trykkestedet. Boka kan godt han kommet ut på Gyldedal forlag, men være trykket i Kina. 0 Siter
Gjest NTNU-studenten Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 I mine besvarelser skriver jeg f.eks Oxford: Blackwell. (London: Blackwell. i ditt tilfelle?). Det kommer sikkert litt an på hva/hvor du studerer, jeg studerer religion på NTNU. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 I mine besvarelser skriver jeg f.eks Oxford: Blackwell. (London: Blackwell. i ditt tilfelle?). Det kommer sikkert litt an på hva/hvor du studerer, jeg studerer religion på NTNU. jeg studerer pedagogikk. Men jeg har funnet ut at ved å søke opp boka på Bibsys så får jeg opp både hvor den er trykket og hvilket forlag det er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.