Lucretia Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 http://www.topless-sandal.com/ jøss. Ja det måtte jo komme... 0 Siter
Line Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hehe... jeg nekter å tro at det der er å kjøpe annet enn katta i sekken Fotomontasje! Legg merke til at vedkommende som har "sålen" på foten, støtter den mot et eller annet på bildene for å holde den på plass. Ser slitsomt ut :-p 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 hm..Det så ut som de var limt på? De kunne jo godt ha laget de usynlige mener jeg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 hm..Det så ut som de var limt på? De kunne jo godt ha laget de usynlige mener jeg! Selvfølgelig var de limt på, det sto vel det i artikkelen. Hvordan skulle de ellers sitte fast på foten!? Limet skulle holde ett år og det skulle ikke sette rester på fotsålene. Hva om man fotsvetter? Har sand under fotsålene etter en tur på stranda? Kan man bade med dem? *Hehe* Nei, dette kan umulig være holdbart, om det ikke er en bløff da. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Selvfølgelig var de limt på, det sto vel det i artikkelen. Hvordan skulle de ellers sitte fast på foten!? Limet skulle holde ett år og det skulle ikke sette rester på fotsålene. Hva om man fotsvetter? Har sand under fotsålene etter en tur på stranda? Kan man bade med dem? *Hehe* Nei, dette kan umulig være holdbart, om det ikke er en bløff da. noe så uhygienisk urk.. Hvordan skal huden puste da tro... leste ikke teksten jeg.. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvis de virker, hvilket jeg tviler på, må det jo være ganske behagelig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.