Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe... jeg nekter å tro at det der er å kjøpe annet enn katta i sekken :) Fotomontasje! Legg merke til at vedkommende som har "sålen" på foten, støtter den mot et eller annet på bildene for å holde den på plass. Ser slitsomt ut :-p

Skrevet

hm..Det så ut som de var limt på? De kunne jo godt ha laget de usynlige mener jeg! ;)

Skrevet

hm..Det så ut som de var limt på? De kunne jo godt ha laget de usynlige mener jeg! ;)

Selvfølgelig var de limt på, det sto vel det i artikkelen. Hvordan skulle de ellers sitte fast på foten!? Limet skulle holde ett år og det skulle ikke sette rester på fotsålene. Hva om man fotsvetter? Har sand under fotsålene etter en tur på stranda? Kan man bade med dem?

*Hehe* Nei, dette kan umulig være holdbart, om det ikke er en bløff da.

Skrevet

Selvfølgelig var de limt på, det sto vel det i artikkelen. Hvordan skulle de ellers sitte fast på foten!? Limet skulle holde ett år og det skulle ikke sette rester på fotsålene. Hva om man fotsvetter? Har sand under fotsålene etter en tur på stranda? Kan man bade med dem?

*Hehe* Nei, dette kan umulig være holdbart, om det ikke er en bløff da.

noe så uhygienisk urk.. Hvordan skal huden puste da tro... leste ikke teksten jeg..

Skrevet

Hvis de virker, hvilket jeg tviler på, må det jo være ganske behagelig...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...