Gå til innhold

Barbermaskin

Gjest lite skjeggvekst har jeg og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bør en philips barbermaskin holde, en som koster 500-600?

Synes aldri mine holder lenger enn 4-5 år.

Hva er normalen?

Fortsetter under...

Gjest intevetjag
Skrevet

Min far, som er i slutten av 50-årene, fikk ny til jul. Han påstår at han hadde hatt den gamle siden militæret - altså denne varte i nærmere 40 år.

Skrevet

Min far, som er i slutten av 50-årene, fikk ny til jul. Han påstår at han hadde hatt den gamle siden militæret - altså denne varte i nærmere 40 år.

Ting før var så mye mer holdbare...

Skrevet

Jeg tror 4-5 år er det du kan forvente av en maskin til den prisen. Det kommer jo sikkert mye smuss inn i motoren på slike vil jeg tro, selv om du ikke har all verdens skjeggvekst.

Legg i litt mer og få en bedre maskin som er mer holdbar kanskje?

Skrevet

Jeg tror 4-5 år er det du kan forvente av en maskin til den prisen. Det kommer jo sikkert mye smuss inn i motoren på slike vil jeg tro, selv om du ikke har all verdens skjeggvekst.

Heller billig og vare kortere. Er litt svimete, så er redd for å miste...

Skrevet

men du, åssen gikk det i går, ble du syk? (Unnskyld utenom tema..)

Annonse

Skrevet

men du, åssen gikk det i går, ble du syk? (Unnskyld utenom tema..)

Faktisk ikke! Var småkvalm og småfrossen, men ikke mer. Alikevel er jeg hjemme i dag også, det slapp nemlig ikke taket i Lille Frø som hadde kastet opp igjen i går ettermiddag. *Sukk*

Skrevet

Faktisk ikke! Var småkvalm og småfrossen, men ikke mer. Alikevel er jeg hjemme i dag også, det slapp nemlig ikke taket i Lille Frø som hadde kastet opp igjen i går ettermiddag. *Sukk*

fint du slapp da, foreløpig. Så har du krefter til tulla de. god bedring! :)

Skrevet

Samboeren min sin har holdt i 5 år nå tror jeg, og nå er den ene dingsen ødelagt, og han bruker barberfunksjonen på epilatoren min!! Hehe... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...