Gjest lite skjeggvekst har jeg og Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvor lenge bør en philips barbermaskin holde, en som koster 500-600? Synes aldri mine holder lenger enn 4-5 år. Hva er normalen? 0 Siter
Gjest intevetjag Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Min far, som er i slutten av 50-årene, fikk ny til jul. Han påstår at han hadde hatt den gamle siden militæret - altså denne varte i nærmere 40 år. 0 Siter
Gjest lite skjeggvekst har jeg og Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Min far, som er i slutten av 50-årene, fikk ny til jul. Han påstår at han hadde hatt den gamle siden militæret - altså denne varte i nærmere 40 år. Ting før var så mye mer holdbare... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror 4-5 år er det du kan forvente av en maskin til den prisen. Det kommer jo sikkert mye smuss inn i motoren på slike vil jeg tro, selv om du ikke har all verdens skjeggvekst. Legg i litt mer og få en bedre maskin som er mer holdbar kanskje? 0 Siter
Gjest lite skjeggvekst har jeg og Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror 4-5 år er det du kan forvente av en maskin til den prisen. Det kommer jo sikkert mye smuss inn i motoren på slike vil jeg tro, selv om du ikke har all verdens skjeggvekst. Legg i litt mer og få en bedre maskin som er mer holdbar kanskje? Heller billig og vare kortere. Er litt svimete, så er redd for å miste... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror 4-5 år er det du kan forvente av en maskin til den prisen. Det kommer jo sikkert mye smuss inn i motoren på slike vil jeg tro, selv om du ikke har all verdens skjeggvekst. Legg i litt mer og få en bedre maskin som er mer holdbar kanskje? men du, åssen gikk det i går, ble du syk? (Unnskyld utenom tema..) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 men du, åssen gikk det i går, ble du syk? (Unnskyld utenom tema..) Faktisk ikke! Var småkvalm og småfrossen, men ikke mer. Alikevel er jeg hjemme i dag også, det slapp nemlig ikke taket i Lille Frø som hadde kastet opp igjen i går ettermiddag. *Sukk* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Faktisk ikke! Var småkvalm og småfrossen, men ikke mer. Alikevel er jeg hjemme i dag også, det slapp nemlig ikke taket i Lille Frø som hadde kastet opp igjen i går ettermiddag. *Sukk* fint du slapp da, foreløpig. Så har du krefter til tulla de. god bedring! 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Samboeren min sin har holdt i 5 år nå tror jeg, og nå er den ene dingsen ødelagt, og han bruker barberfunksjonen på epilatoren min!! Hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.