Hønemoren Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har ABC som startside. Har alltid hatt bilde av et hus i øverste rekke på skjermen (ved siden av fil, rediger, vis o.s.v. Nå har dette husbildet forsvunnet og jeg får aldri gått tilbake til startsiden via denne. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det på plass igjen? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Høyreklikk på den "linjen", velg customize (eller hav det evt. heter på norsk) og legg den inn igjen? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Høyreklikk på den "linjen", velg customize (eller hav det evt. heter på norsk) og legg den inn igjen? Jeg er ikke noe klokere.... høyreklikka som du skrev og fikk fram: standardknapper, adresselinje, koblinger, lås verktøylinje og msn. Alle disse er haket av utenom lås verktøylinje. Har noe av dette noe med det jeg spurte om? 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg er ikke noe klokere.... høyreklikka som du skrev og fikk fram: standardknapper, adresselinje, koblinger, lås verktøylinje og msn. Alle disse er haket av utenom lås verktøylinje. Har noe av dette noe med det jeg spurte om? Har alle de du skriver, i tillegg har jeg Tilpass nederst på kolonnen. Der får jeg opp valg om å fjerne/legge til ikoner 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg er ikke noe klokere.... høyreklikka som du skrev og fikk fram: standardknapper, adresselinje, koblinger, lås verktøylinje og msn. Alle disse er haket av utenom lås verktøylinje. Har noe av dette noe med det jeg spurte om? Under "lås verktøylinje", har jeg en som heter "customize...",- men det har altså ikke du? ja, da vet ikke jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.