Gå til innhold

Stakkars mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars Rune Rudberg, han er knust av utroskapsryktene og står ribbet til skinnet etter bruddet med kona.

Huff, han må ha det grusomt nå....!

*Rister på hodet*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aryane

10

• Babette

8

• Prozak

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, tenke seg til at noen kan tro Rune Rudberg er utro.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Utroskapsryktene"

Hva mener du? Han har jo tilstått at han var utro, så da er det ikke lenger rykter.

Skrevet

Ja, tenke seg til at noen kan tro Rune Rudberg er utro.

Fins det ikke grenser på å dumme seg ut i norsk presse???

Skrevet

"Utroskapsryktene"

Hva mener du? Han har jo tilstått at han var utro, så da er det ikke lenger rykter.

Nei han har ikke tilstått det, kanskje tidligere, men han påstår han aldri har vært utro mot den siste kona iallefall....

Skrevet

Rune Rudberg og Sven-O er vel i høyeste grad bevis på at nei, det er ingen grenser.

Hadde pressen vært sitt ansvar bevisst (og ikke bare tenkt profitt), så hadde de beskyttet slike hjernetomme menn fra seg selv...

fei1365380229
Skrevet

Er det Se&Hør forsiden nå igjen eller?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei han har ikke tilstått det, kanskje tidligere, men han påstår han aldri har vært utro mot den siste kona iallefall....

Men han var da gift med henne da han dopet de ungjentene. Dopingen tilstod han. Jeg mente at han også hadde tilstått å ha sex med dem.

Hevder han nå at det bare er rykter? Stakkars mann, forventer han at han skal ha noen som helst troverdighet i behold?

Skrevet

Rune Rudberg og Sven-O er vel i høyeste grad bevis på at nei, det er ingen grenser.

Hadde pressen vært sitt ansvar bevisst (og ikke bare tenkt profitt), så hadde de beskyttet slike hjernetomme menn fra seg selv...

Kanskje vi bidrar til det selv da, siden vi er så dum og leser det... Må innrømme at det hender jeg kjøper Se & Hør om fredagen, men man må ha såpass respekt for seg selv at man tar alt som står der med en klype salt.

Skrevet

Er det Se&Hør forsiden nå igjen eller?

Jepp, jeg har jobbet hardt denne første uken etter å ha hatt fri i hele desember, så nå trenger jeg å hvile hodet mitt, og da kjøpte jeg Se & Hør...

Skrevet

Da vet jeg altså hva jeg får lese når jeg snart skal ut å kjøpe se og hør.

Nå må jeg da snart slutte å kjøpe dette bladet da, jeg orker ikke lese bare om Rune Rudberg og Sven.O. drømmer jo snart om dem om natta.

Skal farsken ikke forundre meg om at de to kommer i se og hør sammen for ett eller annet.

fei1365380229
Skrevet

Jepp, jeg har jobbet hardt denne første uken etter å ha hatt fri i hele desember, så nå trenger jeg å hvile hodet mitt, og da kjøpte jeg Se & Hør...

Står det noe annet spennende der? Jeg kjeder meg og lurer på om jeg trenger et blad med skikkelig program :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig finnes det ingen grenser for å dumme seg ut i norsk presse.

Ikke så lenge norsk presse forbarmer seg over iq-troll som Aylar, Pia Haraldsen, diverse reality-stjerner og andre wannabes som ikke er noe annet enn patetiske linselus.

Vi trenger en ny paragraf innen pressens vær varsom-plakat. Den bør ta for seg navngitte personer som Rune Rudberg, SvenO, Pia Haraldsen, Aylar, mer eller mindre tilbakestående reality-deltakere, og hele familien Riise.

Skrevet

Både han og ekskona tjener til livets opphold ved å stille opp i Se og Hør. Det kommer nok snart en forside om at de har funnet tilbake til hverandre igjen...

Skrevet

Selvfølgelig finnes det ingen grenser for å dumme seg ut i norsk presse.

Ikke så lenge norsk presse forbarmer seg over iq-troll som Aylar, Pia Haraldsen, diverse reality-stjerner og andre wannabes som ikke er noe annet enn patetiske linselus.

Vi trenger en ny paragraf innen pressens vær varsom-plakat. Den bør ta for seg navngitte personer som Rune Rudberg, SvenO, Pia Haraldsen, Aylar, mer eller mindre tilbakestående reality-deltakere, og hele familien Riise.

"Ikke så lenge norsk presse forbarmer seg over iq-troll som Aylar, Pia Haraldsen, diverse reality-stjerner og andre wannabes som ikke er noe annet enn patetiske linselus."

De forbarmer seg ikke over dem. De vet hva som selger, og de produserer det :-) Det er på en måte en gjensidig utnyttelse, men det er ikke tvil om hvem som kommer best ut av det.

"............................................."

Skrevet

Både han og ekskona tjener til livets opphold ved å stille opp i Se og Hør. Det kommer nok snart en forside om at de har funnet tilbake til hverandre igjen...

Men ikke glem at Se og Hør skriver og avbilder uten at folk stiller opp i det hele tatt. F. eks. var det kun ekskona som stilte opp forrige gang. Rune gjorde det ikke, men de trykket både det ene og det andre.

*Forsvarer Rune med nebb og klør til jeg dør*

Og i den artikkelen om Sissel Kyrkjebø og påstått ny kjæreste er det ingen impliserte eller noen andre som uttaler seg i det hele tatt.

Skrevet

"Hadde pressen vært sitt ansvar bevisst (og ikke bare tenkt profitt), så hadde de beskyttet slike hjernetomme menn fra seg selv..."

Se & Hør o.l. har ikke noe ansvar som "presse" om å være et opplysende organ e.l. Det er utelukkende profitt - og de kan sine greier :-)

Skrevet

"Hadde pressen vært sitt ansvar bevisst (og ikke bare tenkt profitt), så hadde de beskyttet slike hjernetomme menn fra seg selv..."

Se & Hør o.l. har ikke noe ansvar som "presse" om å være et opplysende organ e.l. Det er utelukkende profitt - og de kan sine greier :-)

De har vel presse-kort på alle tilstelninger, de som alle andre? Kulørt ukepresse og løssalgsaviser, hvem ser vel forskjellen, annet enn på papirtypen?

Skrevet

Da vet jeg altså hva jeg får lese når jeg snart skal ut å kjøpe se og hør.

Nå må jeg da snart slutte å kjøpe dette bladet da, jeg orker ikke lese bare om Rune Rudberg og Sven.O. drømmer jo snart om dem om natta.

Skal farsken ikke forundre meg om at de to kommer i se og hør sammen for ett eller annet.

Kanskje de finner kjærligheten i hverandre? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Ikke så lenge norsk presse forbarmer seg over iq-troll som Aylar, Pia Haraldsen, diverse reality-stjerner og andre wannabes som ikke er noe annet enn patetiske linselus."

De forbarmer seg ikke over dem. De vet hva som selger, og de produserer det :-) Det er på en måte en gjensidig utnyttelse, men det er ikke tvil om hvem som kommer best ut av det.

Jo, det er jo forsåvidt sant det. Dessuten er det vel ofte idiotene som selv kontakter pressen for å få se seg selv på trykk.

Men det er skremmende at det selger.

Hvor mange er det som kjøper Se og Hør hver uke? Mener å huske at det er et vannvittig tall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...