Gå til innhold

Stakkars mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke glem at Se og Hør skriver og avbilder uten at folk stiller opp i det hele tatt. F. eks. var det kun ekskona som stilte opp forrige gang. Rune gjorde det ikke, men de trykket både det ene og det andre.

*Forsvarer Rune med nebb og klør til jeg dør*

Og i den artikkelen om Sissel Kyrkjebø og påstått ny kjæreste er det ingen impliserte eller noen andre som uttaler seg i det hele tatt.

Men jeg tipper ekskona fikk et realt beløp for å uttale seg... Kan ikke skjønne hvordan noen velger å blottstille seg sånn uten å få masse penger for det.

Når det gjelder saker der ingen egentlig uttaler seg, så får de nok ikke penger, nei ;-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aryane

10

• Babette

8

• Prozak

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Men jeg tipper ekskona fikk et realt beløp for å uttale seg... Kan ikke skjønne hvordan noen velger å blottstille seg sånn uten å få masse penger for det.

Når det gjelder saker der ingen egentlig uttaler seg, så får de nok ikke penger, nei ;-)

Nei, ikke får de penger, og vi bør heller ikke si at de står fram eller "går til se og Hør" eller hva man nå sier.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jepp, jeg har jobbet hardt denne første uken etter å ha hatt fri i hele desember, så nå trenger jeg å hvile hodet mitt, og da kjøpte jeg Se & Hør...

Ja, det er nok ikke så mange hjerneceller som trenger å anstrenge seg under Se&Hør lesing, så sånn sett var det et godt valg :P

Skrevet

Men han var da gift med henne da han dopet de ungjentene. Dopingen tilstod han. Jeg mente at han også hadde tilstått å ha sex med dem.

Hevder han nå at det bare er rykter? Stakkars mann, forventer han at han skal ha noen som helst troverdighet i behold?

Nei, nei nei. Det har han aldri sagt.

Skrevet

Står det noe annet spennende der? Jeg kjeder meg og lurer på om jeg trenger et blad med skikkelig program :)

Har i grunnen ikke sett så mye i det enda, men det er vel det samme vanlige, litt om Riise, litt om Rudberg og hvem som har gått fra hvem og hvem er gravid med hvem og sånn :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, ikke får de penger, og vi bør heller ikke si at de står fram eller "går til se og Hør" eller hva man nå sier.

Hvordan kan du si at de ikke får penger?

Jeg kjenner folk som har stilt opp i Se og Hør, og det er alltid penger.

Skrevet

Jo, det er jo forsåvidt sant det. Dessuten er det vel ofte idiotene som selv kontakter pressen for å få se seg selv på trykk.

Men det er skremmende at det selger.

Hvor mange er det som kjøper Se og Hør hver uke? Mener å huske at det er et vannvittig tall.

"Men det er skremmende at det selger."

Skremmende ja. Men det kommer alltid til å være slikt, og dermed ikke veldig overraskende. Man skal aldri undervurdere den vanlige mann i gatens sult på hjernedød underholdning.

"Hvor mange er det som kjøper Se og Hør hver uke? Mener å huske at det er et vannvittig tall."

Husker ikke, men mener også det er et helt fantastisk tall.

".........................................."

Skrevet

Da vet jeg altså hva jeg får lese når jeg snart skal ut å kjøpe se og hør.

Nå må jeg da snart slutte å kjøpe dette bladet da, jeg orker ikke lese bare om Rune Rudberg og Sven.O. drømmer jo snart om dem om natta.

Skal farsken ikke forundre meg om at de to kommer i se og hør sammen for ett eller annet.

Ja de har sikkert mye til felles, får håpe de finner hverandre, de kan sikkert bli gode kamerater.... og Se & Hør slipper ikke opp for spaltestoff....

Skrevet

De har vel presse-kort på alle tilstelninger, de som alle andre? Kulørt ukepresse og løssalgsaviser, hvem ser vel forskjellen, annet enn på papirtypen?

Jeg mente selvfølgelig i praksis. Det er vel ingen som forventer at se & skal drive seriøs journalistikk?

".............................................."

Skrevet

Hvordan kan du si at de ikke får penger?

Jeg kjenner folk som har stilt opp i Se og Hør, og det er alltid penger.

Jeg siktet til de som ikke stiller opp, men som omtales likevel. Får de penger, er det avtalt.

Skrevet

Klart man får penger for å stille i se & hør.

Skrevet

Kanskje de finner kjærligheten i hverandre? ;-)

Haha ja det er sikkert ikke umulig for se og hør å få til det.

Skrevet

Kanskje de finner kjærligheten i hverandre? ;-)

haha.....det hadde blitt populært det...da hadde nok Se & Hør slått alle salgsrekorder... *lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg siktet til de som ikke stiller opp, men som omtales likevel. Får de penger, er det avtalt.

Ja, det er klart.

Tviler på at Se og Hør sender penger til alle de baksnakker. :)

Skrevet

Klart man får penger for å stille i se & hør.

Hva mener du med å stille?

Jeg mente de som omtales mot sin vilje. Og det er faktisk ganske mange. De har en mengde oppslag som kun bygger på et annet blad eller en avis eller kun på rykter.

Skrevet

Ja, det er nok ikke så mange hjerneceller som trenger å anstrenge seg under Se&Hør lesing, så sånn sett var det et godt valg :P

Ja det er et fint blad å hvile hjernen etter, man trenger bare lese uten å konsentrere seg, på en måte kan man bare se på bildene så vet man hva som kommer.... Kan sammenlignes med pekebøker til småbarn.

Skrevet

Hva mener du med å stille?

Jeg mente de som omtales mot sin vilje. Og det er faktisk ganske mange. De har en mengde oppslag som kun bygger på et annet blad eller en avis eller kun på rykter.

Jeg skjønte det etterpå :-)

"........................................"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, nei nei. Det har han aldri sagt.

Kjenner du han personlig siden du forsvarer han sånn?

Skrevet

Ja de har sikkert mye til felles, får håpe de finner hverandre, de kan sikkert bli gode kamerater.... og Se & Hør slipper ikke opp for spaltestoff....

Nei noe må jo skje med dem snart igjen for ellers må jo se og hør fortsette med skrapeloddene sine i evigheter.

Skrevet

Kjenner du han personlig siden du forsvarer han sånn?

Nei, dessverre, men jeg husker oppslaget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...