Gå til innhold

Stakkars mann....

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja det er et fint blad å hvile hjernen etter, man trenger bare lese uten å konsentrere seg, på en måte kan man bare se på bildene så vet man hva som kommer.... Kan sammenlignes med pekebøker til småbarn.

Se&Hør har blitt kjøpt inn en gang her i heimen. Mannen min kjøpte det til meg da jeg var helt utslått på barselavdelingen like etter siste fødsel.

Da passet det fortreffelig. Sammenligningen med pekebok passer bra!

Dessuten er det jo så fint å lese i på venteværelser eller å bla i hos naboen når hun må i telefonen, hente te til meg eller noe. Så slipper man å irritere seg over å bli avbrudt midt inne i noe interessant :-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Aryane

10

• Babette

8

• Prozak

6

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, dessverre, men jeg husker oppslaget.

"Dessverre"?

Beklager at jeg er litt slem, men hvordan kan dessverre havne i samme setning som "ikke kjenne Rune Rudberg"?

Du må ha oppdaget noen kvaliteter i den mannen som jeg aldri har sett...

Skrevet

"Dessverre"?

Beklager at jeg er litt slem, men hvordan kan dessverre havne i samme setning som "ikke kjenne Rune Rudberg"?

Du må ha oppdaget noen kvaliteter i den mannen som jeg aldri har sett...

Han virker hyggelig. Kjenner folk som har samarbeidet med ham i forbindelse med dansegallaer og sånt, og de har intet vondt å bemerke.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Han virker hyggelig. Kjenner folk som har samarbeidet med ham i forbindelse med dansegallaer og sånt, og de har intet vondt å bemerke.

Vel, fint å få noen positive kommentarer om han også. Det er lett nok å finne negative.

Jeg skal forsøke å danne meg et litt mer nyansert syn på fyren. Men for å sitere Odd Børresen: "Lett blir det ikke".

Skrevet

Vel, fint å få noen positive kommentarer om han også. Det er lett nok å finne negative.

Jeg skal forsøke å danne meg et litt mer nyansert syn på fyren. Men for å sitere Odd Børresen: "Lett blir det ikke".

Jeg sier som moren min: han har ikke gjort meg noe. Og sangmessig ligger han langt over mange i dansebandgenren. Merk deg at jeg ikke skriver sjanger.

fei1365380229
Skrevet

Har i grunnen ikke sett så mye i det enda, men det er vel det samme vanlige, litt om Riise, litt om Rudberg og hvem som har gått fra hvem og hvem er gravid med hvem og sånn :o)

Jeg kjøpte det jeg og nå har jeg bladd gjennom på 5 minutter som jeg pleier - jeg lærer ikke. Ja, ja tvprogrammet er bra da :)

Har du forresten smakt på sjokoladen? Jeg tok en bit og holdt på å spy, blir kvalm bare jeg tenker på den fortsatt.

Skrevet

Jeg kjøpte det jeg og nå har jeg bladd gjennom på 5 minutter som jeg pleier - jeg lærer ikke. Ja, ja tvprogrammet er bra da :)

Har du forresten smakt på sjokoladen? Jeg tok en bit og holdt på å spy, blir kvalm bare jeg tenker på den fortsatt.

Nei ikke enda, sparer den til slankekuren begynner neste uke, da kan den være god og ha på lur, vet de smaker drit, men etter å ha levd uten godteri en stund kommer den kanskje vel med, da smaker alt godt liksom....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...