Gå til innhold

hvorfor er det så viktig for de Nokas-etterlatte å vite hvem som skjøt?

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor er det så viktig
Skrevet

jeg mener alle de som var med å ranet Nokas var like mye skyldige, og det var jo tilfeldigheter at de traff akkurat den politimannen. Selv om jeg selvsagt ikke unnskylder handlingen.

Hvorfor er det så viktig for dem å vite akkurat HVEM som skjøt? De blir jo straffet like hard likevel

Skrevet

Klarer påtalemyndigheten å bevuise hvem som skjøt, kan vedkommende dømmes for forsettlig drap.

Hvilket er noe helt annet enn å bli dømt for ran med døden til følge eller bare dømt for ran.

Gjest hvorfor er det så viktig
Skrevet

Klarer påtalemyndigheten å bevuise hvem som skjøt, kan vedkommende dømmes for forsettlig drap.

Hvilket er noe helt annet enn å bli dømt for ran med døden til følge eller bare dømt for ran.

jeg trodde alle som var med på dette var like mye skyldige jeg, siden det var våpen involvert. At alle som var med får like stor straff

Skrevet

jeg trodde alle som var med på dette var like mye skyldige jeg, siden det var våpen involvert. At alle som var med får like stor straff

Selvfølgelig ikke. Alle får en straff ut i fra det man klarer å bevise at de gjorde. At den vil bli like lang for mange er ikke nødvendigvis det samme som at de alle blir dømt for nøyaktig det samme.

Og jeg ville personlig likt å vite hvem av den møkkagjengen som skjøt, hvis det var en pårørende av meg som ble drept.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...