Gjest arbeidstaker Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne lønnstabeller og/eller tariffavtaler for hotell og restaurant? Må sjekke om jeg har fått rett lønn hos ny arbeidsgiver.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Er det ikke lønnstabell på skattekortet ditt? Altså ikke på del 1 eller 2, men på den siste delen? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 http://www.skatteetaten.no/Templates/TabellerOgSatser.aspx?id=8874 0 Siter
Atene Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror ikke noen av dem som har svart har skjønt spørsmålet ditt... 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har du søkt på hotell og restaurantarbeiderforbundet? De har kanskje noe? Er bedriften organisert i NHO? Hvis den ikke er det, og dere ikke har tariffavtale er det vel ikke noe som er "riktig" lønn, det er noe dere avtaler dere imellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.