Gå til innhold

Legenden om Narnia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med deg her og hun tåler sikkert filmen, men da vil jeg være med istedenfor moren til en venninne. Skulle hun bli skremt så vet jeg selv hva filmen handler om og det syns jeg er viktig.

Vi kommer helt sikkert til å leie den etterhvert og den siste om Harry Potter også, men da kan vi se den hjemme i stuen og kan skru av eller ihvertfall prate om det vi ser.

Se den først selv, da vel - så vet du hva det dreier seg om.

Har også lyst å se den - den ser helt knall ut - og det er jo en historie på høyde med ringenes herre :-)

".........................................."

fei1365380229
Skrevet

Har også lyst å se den - den ser helt knall ut - og det er jo en historie på høyde med ringenes herre :-)

Jeg tror hun kunne fått sett den sammen med meg, men det ble spurt om hun kunne overnatte og det sa vi ja til, men så kom hun hjem og sa at de skulle på kino også og da kunne jeg jo ikke fått tid til å se den først.

Vi kommer til å kjøpe den på DVD når den kommer og da skal vi se den alle sammen.

Gjest Løven, heksen og skapet
Skrevet

Jeg var på førpremieren av Narnia. Alle norske kjendiser og andre "viktige" hadde med seg barna sine, og mange av de var rundt 7/8 år, så ikke ut som om de tok noe særlig skade av filmen. Det lille av kampscener som var er ikke det værste jeg har sett, men alle skvatt litt av en ekkel ulv som kom litt brått på noen ganger, men det gjør jo ulven i rødhette også! ;-)

Synes ikke den var så ille for en 8 åring.

King Kong derimot, hadde jeg holdt unna alle barn under 15 år!!! Det er ikke noe barnefilm i alle fall!!!

Skrevet

Så den nu i kveld og anbefaler den no så sinnsykt! Jeg satt i stolen og tenkte "wow.. dette er den beste filmen jeg har sett.. EVER!". Men så er jeg kanskje veldig lettpåvirkelig da, hehe, med kroppen proppa full av graviditetshormoner.

Kjempebra film iallefall ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Om filmen er egnet kommer an på den enkelte 8-9-åring.

Men jeg ville nok lest boka med barnet (eller latt barnet lese boka selv) før jeg lot det se filmen.

Annonse

Skrevet

Om filmen er egnet kommer an på den enkelte 8-9-åring.

Men jeg ville nok lest boka med barnet (eller latt barnet lese boka selv) før jeg lot det se filmen.

Det siste er jeg helt enig i. Jeg glemte å nevne at sønnen min har lest hele Narnia-serien to ganger.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det siste er jeg helt enig i. Jeg glemte å nevne at sønnen min har lest hele Narnia-serien to ganger.

Jeg hadde helt sikkert både tålt og likt filmen da jeg var på den alderen, men så slukte jeg bøkene også. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...