Gjest 4'kanta øyne Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 http://www.doktoronline.no/section/child/?action=showNews&DocumentId=31125970 Kjente meg ikke igjen i dette i hele tatt, Jeg har ALLTID sett mye på tv/tv-spill/data og er heller undervektig en overvektig (rundt 1.72 og 52 kilo) Vi var flere i nabolaget som brukte TV veldig mye og vi er alle slanke... Flere som ikke kjenner seg igjen? 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Det er veldig individuelt, akkurat som alt annet her i livet.. Finnes ikke fasitsvar. De skrev jo at det finnes sammenheng, men de testet "bare" 1000 barn. Ikke alle er like. Det har også litt med gener å gjøre. Jeg er også slank, men har sett/ser på tv veldig mye. Trener aldri. 0 Siter
Gjest tv- og spisevaner Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Og jeg så nesten ikke på tv da jeg var yngre, så kanskje litt på Barnetv - det var alt. Likevel ble jeg overvektig som voksen. Ser ikke så altfor mye på tv nå heller. Jeg tror det kan ha noe med hva barna spiser når de ser på tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.