Gå til innhold

Hurra i dag er jeg glad;)

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Brevet kom fra USA med express i dag på utrolige to dager;) Dette har jeg aldri opplevd før. Fikk også vite at stipend og lån kommer innpå konto i nest uke og skal også neste uke skrive under eller diskutere skriving av artikler som gir litt i den ene lommen.

HURRA jeg drar til riktig tid. Har fått leieboer får den første halvdelen av tida så økonomien blir ikke helt svart, kanskje grå mot våren;)

I tillegg har jeg fått tilbud om forelesninger til sommeren som er gode, faglige utfordringer.

JEG ER ALDELES UTROLIG GLAD I DAG. I morgen har jeg et middagsselskap med venner og da spretter i hvert fall sjampagnekorkene som måtte vente nyttårsaften pga. sykdommer i venneflokken;)

Skrevet

GRATTIS!!! :)

Glad på DINE vegne!

Du får prøve og huske på denne dagen når du føler deg litt nedfor ;)

Skrevet

Jeg er glad på dine vegne! Å føle glede er virkelig noe som gir energi!

Det at du skrev om gleden din her, kan gjøre andre glade også!

Delt glede gir dobbel glede, sies det, men når du setter det inn i et diskusjonsforum, kan gleden mangedobles!

God tur!

Gled deg over livet og sjansene du får!

En dag kan det være at du trenger å hente opp den gleden du har i dag, så gjem den og ta den frem på dager som kanskje ikke er så lette.

Gjest Love Venice Beach
Skrevet

ÅÅåå heldigris!!!! Jeg har bare vært i Usa på ferie en gang. Var 1 mnd. i Los Angeles, (Venice/Santa Monica) Har vært på ferie rundt i hele verden, men har aldri hatt så fin ferie som den i USA!!! :-)

Hvor i Usa skal du? Og hvor lenge skal du være der? Kanskje jeg kan besøke deg... ;-)

Gjest USA+norsk
Skrevet

Å, nå ble jeg glad på dine vegne! Har fulgt med på dine planer og frustrasjoner. Så flott at alt ordnet seg!

Jeg har selv studert i USA. Du har en spennende og lærerik tid foran deg!

Lykke til!

Skrevet

Heeey... har fulgt deg litt her og ble SÅ glad når jeg så innlegget ditt. Heia deg.

Kos deg med champagne og gled deg til fremtiden.

Åååå så kult. Lykke til fra meg.

Skrevet

Flotte greier!!!

Vi heier på deg her inne på DOL :-))

Skrevet

Har fulgt med på innleggene dine en stund nå, og må bare si at jeg synes du virkelig skikkelig tøff!

Supert at du har guts i deg til å gjøre sånne ting i voksen alder. Håper jeg er like tøff om anledningen byr seg.

Gjest Amerikafareren
Skrevet

ÅÅåå heldigris!!!! Jeg har bare vært i Usa på ferie en gang. Var 1 mnd. i Los Angeles, (Venice/Santa Monica) Har vært på ferie rundt i hele verden, men har aldri hatt så fin ferie som den i USA!!! :-)

Hvor i Usa skal du? Og hvor lenge skal du være der? Kanskje jeg kan besøke deg... ;-)

Jeg skal til New York og der har jeg bodd i kort periode før;) Det er en aldeles herlig by. Jeg blir fire måneder denne gangen. Dvs. jeg har planer om å være hjemme i sommer og jobbe. Jeg starter på treårig forskerutdannelse og har ikke helt klart for meg hvor mye av tiden jeg kommer til å bruke der. Sannsynligvis neste skoleår også. Jeg er et stort skritt nærmere og kunne sette Dr. foran navnet mitt en dag;)

Besøk blir en bra avveksling i en hard jobbperiode;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...