Gjest fortsatt magetrøbbel Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 diareen min har ikke gått over og jeg må ringe legen på mandag hvis det ikke stopper jeg er litt bekymret for hva det kan være. tenker litt på infeksjon, men jeg har ikke hatt feber eller vært kvalm. matlysten har det ikke vært noe i veien med heller men blir litt redd for at jeg har fått en tarmsykdom som ulcerøs colitt, eller Crohns eller kanskje Cøliaki. Eller en svulst et sted? Kan noen berolige meg og komme på alternative ting som dette kan skyldes? blir litt engstelig når dette ikke gir seg 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Beklager, men jeg måååtte bare kommentere Du er ikke hypokonder vel Spøk til side! Håper det går over!! Prøv å bare spise grove knekkebrød - fiberrik mat... Kanskje det hjelper? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Diare kan sitte i i både 1 og 2 uker uten at det er noe annet galt. Men gir det seg ikke til over helgen kunne det kanskje være greit å oppsøke legen? 0 Siter
Gjest fortsatt magetrøbbel Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Beklager, men jeg måååtte bare kommentere Du er ikke hypokonder vel Spøk til side! Håper det går over!! Prøv å bare spise grove knekkebrød - fiberrik mat... Kanskje det hjelper? jeg er hypokonder ja, eller har sykdomsangst. Ellers ville jeg ikke spurt om dette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.