Gå til innhold

hva kan være årsaken til at man har kraftig diare i 10 dager?

Anbefalte innlegg

Gjest fortsatt magetrøbbel
Skrevet

diareen min har ikke gått over og jeg må ringe legen på mandag hvis det ikke stopper

jeg er litt bekymret for hva det kan være. tenker litt på infeksjon, men jeg har ikke hatt feber eller vært kvalm. matlysten har det ikke vært noe i veien med heller

men blir litt redd for at jeg har fått en tarmsykdom som ulcerøs colitt, eller Crohns eller kanskje Cøliaki. Eller en svulst et sted?

Kan noen berolige meg og komme på alternative ting som dette kan skyldes? blir litt engstelig når dette ikke gir seg

Gjest sandex
Skrevet

Beklager, men jeg måååtte bare kommentere :) Du er ikke hypokonder vel :) Spøk til side! Håper det går over!! Prøv å bare spise grove knekkebrød - fiberrik mat... Kanskje det hjelper?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Diare kan sitte i i både 1 og 2 uker uten at det er noe annet galt.

Men gir det seg ikke til over helgen kunne det kanskje være greit å oppsøke legen?

Gjest fortsatt magetrøbbel
Skrevet

Beklager, men jeg måååtte bare kommentere :) Du er ikke hypokonder vel :) Spøk til side! Håper det går over!! Prøv å bare spise grove knekkebrød - fiberrik mat... Kanskje det hjelper?

jeg er hypokonder ja, eller har sykdomsangst. Ellers ville jeg ikke spurt om dette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...