Gå til innhold

Tankeoverføring

Anbefalte innlegg

Gjest synsk?
Skrevet

Jeg opplever bare oftere og oftere tankeoverføring. Nesten daglig opplever jeg at en annen person sier akkuratt det jeg var tenkt til å si selv om vi på forhånd har snakket om noe helt annet.

Hva i alle dager er dette for noe? Nesten litt skummelt.

Skrevet

Telepati er det....

Ikke farlig,alt er jo energi...

selv får jeg ofte inn andres tanker og energier.

Slitsomt til tider,er det sånn du har det?

Gjest synsk?
Skrevet

Telepati er det....

Ikke farlig,alt er jo energi...

selv får jeg ofte inn andres tanker og energier.

Slitsomt til tider,er det sånn du har det?

Ikke slitsomt akkuratt men jeg synes det er merkelig, litt unaturlig på en måte.

Gjest Timari
Skrevet

kanskje du rett og slett er litt språklig bevisst? Noen mennesker er veldig språklige og fanger opp nyanser i språket. Kanskje du er en slik person på den måten at du derfor ofte forutsier hva folk kommer til å si?

jeg mener at det trenger ikke være at du er synsk, det kan være at du er en veldig god menneskekjenner og er flink med språk og sånn

vet ikke om du forsto noenting av det jeg skrev. forsto det ikke selv en gang:)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg vil kalle det "tankeoverføring", men :-)

".............................................."

Skrevet

Ikke slitsomt akkuratt men jeg synes det er merkelig, litt unaturlig på en måte.

Hvis det er meningen,blir det naturlig etterhvert...tro meg,du venner deg til det..C",)

Skrevet

Hvis det er meningen,blir det naturlig etterhvert...tro meg,du venner deg til det..C",)

Dette opplever jeg ofte, det er iallefall ikke unaturlig for meg.

Mange opplever ofte det at f.eks ektepar som har levd sammen mange år ikke snakker så mye sammen, noen ganger er årsaken at de er så "på bølgelengde"....tankebølger.

Dyr bruker oftere denne kommunikasjonsformen, og det kan faktisk være mulig å kommunisere med dyr ved hjelp av tankene.

Aksepter fenomenet hvis du kan, og du vil kunne finne ut at det er en gave,- for det er det.

Skrevet

Dette opplever jeg ofte, det er iallefall ikke unaturlig for meg.

Mange opplever ofte det at f.eks ektepar som har levd sammen mange år ikke snakker så mye sammen, noen ganger er årsaken at de er så "på bølgelengde"....tankebølger.

Dyr bruker oftere denne kommunikasjonsformen, og det kan faktisk være mulig å kommunisere med dyr ved hjelp av tankene.

Aksepter fenomenet hvis du kan, og du vil kunne finne ut at det er en gave,- for det er det.

Så kjekt det var å lese dette innlegget,måtte bare si det...C",)

Det er ganske vanlig tror jeg også....så fint at du tror på tankebølger,det er jo det telepati dreier seg om.

Tror flere og flere blir "åpne" for sånne ting i dag,og det gjør det mere naturlig.Men dessværre er det jo mangen a4 folk.....

Men men.....en gang vil de forstå....tror jeg.

Skrevet

Når jeg er på kjøpesentra e.l. ser jeg veldig ofte en person som jeg i farta tror er en jeg kjenner (ligner hverandre). Da kan du banne på at jeg like etter treffer akkurat denne personen!

Gjest batteri
Skrevet

samme her...gjelder spesielt med veninna mi da...begynner å synge på samme sang på likt, hun sier det jeg skal si rett før meg, uten at det har noen sammenheng med noe vi har snakket om...

Gjest ingen nick her nå
Skrevet

Telepati har jeg begynt å tro fullt og holdent på nå. Jeg har opplevd så mye at jeg er sikker på at det må være noe. Ikke bare når jeg er med en person, men jeg kan tenke at spesielle folk kommer til å ringe og så ringer de noen sekunder etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...