Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nyter mye og god sex, men det er én liten hake...

Ved vaginal sex merker jeg aldri når menn kommer inne i meg.Slik har det alltid vært.

Dvs.jeg hører og ser jo at de kommer. Men jeg kjenner ikke sæden deres inni meg. Kjenner sæden først når penis trekkes ut og det begynner å renne.

Savner liksom følelsen av selve spruten, inni meg. I det han kommer.

Sånn det er nå kjenner jeg ingenting. Det har til og med hendt at jeg har måttet spørre, om de kom.

Er det jeg som er helt følelsesløs, eller er det flere som opplever det samme?

Jeg er rimelig god på å knipe under sexakten og får høre at jeg er passe trang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213061-f%C3%B8lelsesl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk aldri møtt en kvinne som har sagt hun kunne kjenne spruten, så du er på ingen måte unormal. Det blir omtrent som om vi skulle forlange at dere klemte så hardt med fittemusklene når dere kom at vi alltid kjente det - slik er det ofte ikke. Man merker imidlertid som regel partnerens orgasme likevel.

"..........................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...