Gå til innhold

trening på nettet???

Anbefalte innlegg

Gjest trenger trim
Skrevet

Nyttårsforsettet er å slanke meg og komme i form. Kostholdsmessig er jeg fremdeles i rute, men sliter med å få tid til annen trening enn det man gjør i daglige: Husarbeid, vaske, gå, bære samt litt trimming på stuegulvet sent på kvelden etc. (Er alenemor, og kan ikke ta meg en svømmetur eller gå/joggetur mer enn nå og da).

Jeg lurer på om det finnes en treningsvideo/instruksjon el.l. på nettet et sted?

Skrevet

"Jeg lurer på om det finnes en treningsvideo/instruksjon el.l. på nettet et sted?"

Du er klar over at du, selv om du har en treningsvideo, er nødt til å gjøre treningen selv? Det nytter ikke å se på videoen mens du vasker opp og stryker skjorter :-)

Hmmm...hvor åpenbart var det at dette var spøk, tro?

"..........................................."

Skrevet

Jeg har lastet ned fra Limewire. Søk på det du vil trene, f.eks kickboxing, pilates, osv. så er det bare å velge og vrake.

Gjest trenger trim
Skrevet

"Jeg lurer på om det finnes en treningsvideo/instruksjon el.l. på nettet et sted?"

Du er klar over at du, selv om du har en treningsvideo, er nødt til å gjøre treningen selv? Det nytter ikke å se på videoen mens du vasker opp og stryker skjorter :-)

Elendig spøk, i så fall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes tjukt av treningstips og videoer på nettet, men hvor lett det er å finne er naturligvis avhengig av hva du har planer om å trene.

Gjest trenger trim
Skrevet

Det finnes tjukt av treningstips og videoer på nettet, men hvor lett det er å finne er naturligvis avhengig av hva du har planer om å trene.

Aerobis, trimprogram e.l. Minst mulig apparater (har ikke plass...), mest mulig på matte el.l

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aerobis, trimprogram e.l. Minst mulig apparater (har ikke plass...), mest mulig på matte el.l

Du kan i hvert fall sjekke ut www.trim.no og www.iform.no

Mulig du finner det du leter etter der.

Skrevet

Jeg syns spøken var glimrende;-)

Min trimvideo med aerobic og styrketrening - fra Grethe Roede - surrer og går flere ganger ukentlig. Har holdt på i 2 år nå. Passer ypperlig for meg. OG jeg GJØR øvelsene. Er faktisk ganske så utslitt etterpå. Så det så!

Skrevet

Hjertelig takk, det var akkurat det jeg lette etter!

Bruker www.vektklubb.no, det er vel omtrent det samme.

Tja, de sidene har vel sine fordeler og ulemper, jeg liker dagbokfunksjonen på slankenett bedre.

Gjør det du er komfortabel med. Det viktigste er at man faktisk GJØR noe som fungerer for en! :-)

Selv har jeg innsett at jeg ikke alltid får til å trene det jeg gjerne skulle hjemme, til tross for at jeg har div. ting å trene med. Nå har jeg endelig våget meg på å begynne på et lite treningssenter (med svært lav "show-off-faktor"), og håper og tror at det er noe jeg kan fortsette med, over tid.

Skrevet

Elendig spøk, i så fall.

"Elendig spøk, i så fall."

*LOL!*

Ja, noen tar seg selv litt for høytidelig - slik er det bare :-)

Skrevet

Jeg syns spøken var glimrende;-)

Min trimvideo med aerobic og styrketrening - fra Grethe Roede - surrer og går flere ganger ukentlig. Har holdt på i 2 år nå. Passer ypperlig for meg. OG jeg GJØR øvelsene. Er faktisk ganske så utslitt etterpå. Så det så!

Jeg tviler ikke :-)

Poenget her var jo at den grinete trådstarteren først antyder at hun ikke har tid til å trene p.g.a alt husarbeidet, og så at hun vil ha en treningsvideo :-)

"........................................"

Skrevet

Jeg tviler ikke :-)

Poenget her var jo at den grinete trådstarteren først antyder at hun ikke har tid til å trene p.g.a alt husarbeidet, og så at hun vil ha en treningsvideo :-)

"........................................"

Jeg syns du traff spikeren på kornet;-)

Veldig mange trenger å minnes på at de faktisk må gjøre jobben selv...

Og nå skal jeg ta på meg aerobicskoene og sette igang med dagens økt. Da smaker lørdagsgodisen så mye bedre også.

Gjest trenger trim
Skrevet

"Elendig spøk, i så fall."

*LOL!*

Ja, noen tar seg selv litt for høytidelig - slik er det bare :-)

Mens andre tror de har humor...

Skrevet

Mens andre tror de har humor...

Heh-heh...man kan ikke _tro_ at man har humor. Jeg _vet_ at jeg har humor, akkurat som de aller fleste andre har. Og jeg vet også at enkelte er så selvhøytidelige at de ikke tåler spøk som retter seg mot dem selv - du er et perfekt eksempel på dette. Og når jeg møter sånne, så synes jeg de fortjener å bli spøket med til det grenser mot latterliggjøring. Jeg blir småkvalm av selvhøytidelige folk.

Gjest trenger trim
Skrevet

Heh-heh...man kan ikke _tro_ at man har humor. Jeg _vet_ at jeg har humor, akkurat som de aller fleste andre har. Og jeg vet også at enkelte er så selvhøytidelige at de ikke tåler spøk som retter seg mot dem selv - du er et perfekt eksempel på dette. Og når jeg møter sånne, så synes jeg de fortjener å bli spøket med til det grenser mot latterliggjøring. Jeg blir småkvalm av selvhøytidelige folk.

Er du kvalm, sier du? Det tror jeg mer enn gjerne. Ha en fin kveld, og god bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...