Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg kan få en oppklaring i dette! Noen sier ja andre sier nei, hva stemmer?

Jeg har allerede to statsborgerskap, og vil nå ordne med pass for det andre landet også.

Kan man ha to pass? Hvis man allerede har to statsborgerskap så må man vel kunne ha to pass?

Dette blir jeg aldri klok på, fins det noe info på nettet kanskje?

Håper noen kan hjelpe meg!

Gjest Timari
Skrevet

tja

tror iallefall at Espen Pirelli Benestad (Transvestittlegen) har fått innvilget to pass. en for Espen og en for Ester

Så det skulle jo da ikke være umulig for andre folk å ha to pass (mener da jeg)

Skrevet

Vet ikke hvordan det er nå, men da jeg gikk på gymnaset (18 år siden) hadde jeg en venninne med to statsborgerskap og to pass. :o)

Gjest to pass er lov
Skrevet

Ja, det er lov.

Kjenner flere personer som har det.

Skrevet

tja

tror iallefall at Espen Pirelli Benestad (Transvestittlegen) har fått innvilget to pass. en for Espen og en for Ester

Så det skulle jo da ikke være umulig for andre folk å ha to pass (mener da jeg)

hehe megabra!

Takk for svar alle 3 ;)

Gjest Isprinsessen
Skrevet

Min far som kom til Norge og har bodd her siden han var liten, men alikevel født i et land ved middelhavet, har to pass, et norsk pass og et fra det landet han ble født i! :-)

Gjest euroshopper
Skrevet

Prata med en mann like før jul. Han kunne vise to pass.

Skrevet

Tror faktisk det kommer an på hvilke to land det gjelder. Ikke alle land tillater dette, så hvis land nr 2 ikke godtar det så kan du ikke ha det.

Skrevet

Tror faktisk det kommer an på hvilke to land det gjelder. Ikke alle land tillater dette, så hvis land nr 2 ikke godtar det så kan du ikke ha det.

Sånn har jeg også forstått det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...