Zingara Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Håper jeg kan få en oppklaring i dette! Noen sier ja andre sier nei, hva stemmer? Jeg har allerede to statsborgerskap, og vil nå ordne med pass for det andre landet også. Kan man ha to pass? Hvis man allerede har to statsborgerskap så må man vel kunne ha to pass? Dette blir jeg aldri klok på, fins det noe info på nettet kanskje? Håper noen kan hjelpe meg! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 tja tror iallefall at Espen Pirelli Benestad (Transvestittlegen) har fått innvilget to pass. en for Espen og en for Ester Så det skulle jo da ikke være umulig for andre folk å ha to pass (mener da jeg) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Vet ikke hvordan det er nå, men da jeg gikk på gymnaset (18 år siden) hadde jeg en venninne med to statsborgerskap og to pass. ) 0 Siter
Gjest to pass er lov Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ja, det er lov. Kjenner flere personer som har det. 0 Siter
Zingara Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 tja tror iallefall at Espen Pirelli Benestad (Transvestittlegen) har fått innvilget to pass. en for Espen og en for Ester Så det skulle jo da ikke være umulig for andre folk å ha to pass (mener da jeg) hehe megabra! Takk for svar alle 3 0 Siter
Gjest Isprinsessen Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Min far som kom til Norge og har bodd her siden han var liten, men alikevel født i et land ved middelhavet, har to pass, et norsk pass og et fra det landet han ble født i! :-) 0 Siter
Gjest euroshopper Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Prata med en mann like før jul. Han kunne vise to pass. 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ja det går an. Kjæresten min har det. 0 Siter
MillaMy Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Tror faktisk det kommer an på hvilke to land det gjelder. Ikke alle land tillater dette, så hvis land nr 2 ikke godtar det så kan du ikke ha det. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Tror faktisk det kommer an på hvilke to land det gjelder. Ikke alle land tillater dette, så hvis land nr 2 ikke godtar det så kan du ikke ha det. Sånn har jeg også forstått det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.