Gå til innhold

Operatørlåst mobil

Anbefalte innlegg

Gjest fastlåst
Skrevet

Vi kjøpte mobil i fjor og trodde den skulle være operatørlåst i bare ett år. Men den godtar fortsatt bare sim-kort fra tele2. Noen som vet hvordan vi får åpnet den for andre operatører.

Fortsetter under...

Skrevet

Du må ringe operatøren, så får du en kode enten med en gang eller per brev en ukes tid etter som du så må skrive inn på telefonen når du prøver å slå den på med sim-kortet.

Skrevet

Leverandøren låser ikke opp uten at de får beskjed. Ofte kan det ta tid. Jeg syns det kjappeste og enkleste er å bruke unlock.no

Gjest fastlåst
Skrevet

Leverandøren låser ikke opp uten at de får beskjed. Ofte kan det ta tid. Jeg syns det kjappeste og enkleste er å bruke unlock.no

Hmm, går det ikke å låse opp Sony Ericsson telefoner?

Skrevet

Hmm, går det ikke å låse opp Sony Ericsson telefoner?

Det gjør det. Jeg arvet nylig kjærestens SE T610 og det var bare å ta ut hans sim-kort og sette inn mitt det. Nå vet jeg ikke om det simkortet han hadde var det "originale" da, det er kanskje tvilsomt, han har flere eldre tlf også såvidt jeg vet.

Gjest fastlåst
Skrevet

Det gjør det. Jeg arvet nylig kjærestens SE T610 og det var bare å ta ut hans sim-kort og sette inn mitt det. Nå vet jeg ikke om det simkortet han hadde var det "originale" da, det er kanskje tvilsomt, han har flere eldre tlf også såvidt jeg vet.

Men da var den vel ikke operatørlåst? Jeg har forsøkt å sette et annet sim-kort i mobilen, men den ber bare om riktig kort.

Annonse

Skrevet

Men da var den vel ikke operatørlåst? Jeg har forsøkt å sette et annet sim-kort i mobilen, men den ber bare om riktig kort.

Aner ikke. :o) Men det har neppe noe med mobilmerket å gjøre, men med det opprinnelige abonnementet. Du er sikker på at det er 12 mnd siden det "originale" abonnementet ble tegnet da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...