Gå til innhold

Skøyter for voksne damer...

Anbefalte innlegg

Gjest Isprinsessen
Skrevet

Har så lyst til å prøve å stå litt på skøyter igjen, som jeg gjorde da jeg var liten.

Noen som vet hvor mye det koster for et par vanlige hvite jente-skøyter? Må ha i str.39

Skrevet

Tror jeg så noen til 399 for et år eller to siden på G-sport.

Gjest Isprinsessen
Skrevet

3-500,-? Det er forøvrig kjempegøy!

Ok, takk for svar Åsemor og Lillemus! :-)

Dere er alltid så flinke til å svare!! Skulle ønske alle var som dere! :-)

Skrevet

Haha, ja hadde bare alle vært som meg!! Hehe... ;)

Skrevet

mellom 350 og 400.

Hvis du sto på skøyter når du var yngre så tror jeg ikke det blir så vanskelig for deg å stå på skøyter nå.

Det kommer an på hvor redd du er for å falle.

(skjelven i beina)

Mrs. Wallace
Skrevet

Gjør det! Jeg fikk skøyter til jul og det var kjempemoro å komme seg ut på isen igjen. ;o)

Det finnes mange fine, ganske billige skøyter å få kjøpt nå, i 350-500-kronersklassen.

Skrevet

Koster to-tre-fire hundrelapper på en sportsbutikk. Jeg ga til meg selv i julegave i fjor, men har ikke funnet anledningen ennå. Men det blir, skøyter er moro.

Skrevet

Hadde alle vært som meg i dag hadde verden vært et kvalmt sted... Jeg har tilbrakt hele dagen med hodet i ei bøtte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...