Gjest Isprinsessen Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Har så lyst til å prøve å stå litt på skøyter igjen, som jeg gjorde da jeg var liten. Noen som vet hvor mye det koster for et par vanlige hvite jente-skøyter? Må ha i str.39 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Tror jeg så noen til 399 for et år eller to siden på G-sport. 0 Siter
Gjest Isprinsessen Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 3-500,-? Det er forøvrig kjempegøy! Ok, takk for svar Åsemor og Lillemus! :-) Dere er alltid så flinke til å svare!! Skulle ønske alle var som dere! :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ok, takk for svar Åsemor og Lillemus! :-) Dere er alltid så flinke til å svare!! Skulle ønske alle var som dere! :-) Haha, ja hadde bare alle vært som meg!! Hehe... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 mellom 350 og 400. Hvis du sto på skøyter når du var yngre så tror jeg ikke det blir så vanskelig for deg å stå på skøyter nå. Det kommer an på hvor redd du er for å falle. (skjelven i beina) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Gjør det! Jeg fikk skøyter til jul og det var kjempemoro å komme seg ut på isen igjen. ;o) Det finnes mange fine, ganske billige skøyter å få kjøpt nå, i 350-500-kronersklassen. 0 Siter
favn Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Koster to-tre-fire hundrelapper på en sportsbutikk. Jeg ga til meg selv i julegave i fjor, men har ikke funnet anledningen ennå. Men det blir, skøyter er moro. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ok, takk for svar Åsemor og Lillemus! :-) Dere er alltid så flinke til å svare!! Skulle ønske alle var som dere! :-) Hadde alle vært som meg i dag hadde verden vært et kvalmt sted... Jeg har tilbrakt hele dagen med hodet i ei bøtte... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.