keinstein Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg ga opp på ca tredje nivået, men det er 135 nivåer til..... http://deathball.net/notpron/notpron.htm Rapporter hvordan det går. 0 Siter
TrineE Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Dette blir jeg sikkert å plages med lenge.. Er på den plassen det står "stop beeing negative" eller noe sånt. Snart må jeg sikkert jukse litt ) 0 Siter
TrineE Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Kjenner aggresjons nivået begynner å stige.. Best å gi seg mens leken er god ;o) Du får ha lykke til,kansje jeg prøver igjen en annen gang. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Nei jeg tør ikke! Kom til døra, og så begynte jeg og kikke rundt meg her, så skal jeg få noe god nattesøvn tør jeg ikke mer *lettskremt* 0 Siter
keinstein Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Nei jeg tør ikke! Kom til døra, og så begynte jeg og kikke rundt meg her, så skal jeg få noe god nattesøvn tør jeg ikke mer *lettskremt* BØ! :-) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Kan du si meg hvordan du kom til 3. nivå. Jeg må jo være helt teit, som står fast på 2. Man skal bruke noe annet en musa for å bli kvitt den. Hva da liksom? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Trenger ikke å svare, for nå klarte jeg det selv. Kjempekult altså. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Kan du si meg hvordan du kom til 3. nivå. Jeg må jo være helt teit, som står fast på 2. Man skal bruke noe annet en musa for å bli kvitt den. Hva da liksom? På forsida er det hints og et forum ser jeg. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 På forsida er det hints og et forum ser jeg. Ja, nå sliter jeg med nivå 3, selv med hint. Tenker så det knaker.... 0 Siter
Gjest rota Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 eh .. 7 foreløpig Jøss, er du smart du. Har du et ekstra hint til meg på 3? Må man være veldig flink i engelsk? 0 Siter
tiliti Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jøss, er du smart du. Har du et ekstra hint til meg på 3? Må man være veldig flink i engelsk? se på adressen i adresselinjen, samt setningen som stadig blinker frem i mørket (om jeg husker riktig på hva tre var) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 jeg kom til nivå 4 igår/natt. Nå står jeg helt fast. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 eh .. 7 foreløpig jeg fikk til 3 selv, men 4 skjønner jeg ikke. Hva er hemmeligheten? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 eh .. 7 foreløpig jeg ser det er noe prikker og streker på nattbordet. Skal jeg bruke det på en eller annen måte? Og notpron? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 se på adressen i adresselinjen, samt setningen som stadig blinker frem i mørket (om jeg husker riktig på hva tre var) Ja, jeg skal stoppe og være så negativ, og så skal jeg skru på noe. Det er det noe som jeg sliter med å finne ut hva er. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 se på adressen i adresselinjen, samt setningen som stadig blinker frem i mørket (om jeg husker riktig på hva tre var) Nå har jeg løst level 3, men så var det 4 da, man må bruke google sies det. Stemmer det tro? Er det blindeskrift som må dekodes? Blir jeg ikke gal nå, så blir jeg det aldri. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Nr 4 er et kondom og stikkord er kondom, light this place og et passord. Hva er passordet når du klikker på kondomet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.