Gå til innhold

Skal du være oppe i natt, bli med her....

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

41

• keinstein

11

• Dorthe

4

• den opprinnelige m&m

3

Skrevet

Dette blir jeg sikkert å plages med lenge.. Er på den plassen det står "stop beeing negative" eller noe sånt. Snart må jeg sikkert jukse litt :o)

Skrevet

Kjenner aggresjons nivået begynner å stige.. Best å gi seg mens leken er god ;o) Du får ha lykke til,kansje jeg prøver igjen en annen gang.

Gjest Shira12
Skrevet

Nei jeg tør ikke!

Kom til døra, og så begynte jeg og kikke rundt meg her, så skal jeg få noe god nattesøvn tør jeg ikke mer *lettskremt*

Skrevet

Nei jeg tør ikke!

Kom til døra, og så begynte jeg og kikke rundt meg her, så skal jeg få noe god nattesøvn tør jeg ikke mer *lettskremt*

BØ!

:-)

Skrevet

Kan du si meg hvordan du kom til 3. nivå. Jeg må jo være helt teit, som står fast på 2.

Man skal bruke noe annet en musa for å bli kvitt den. Hva da liksom?

Skrevet

Trenger ikke å svare, for nå klarte jeg det selv. Kjempekult altså.

Skrevet

Kan du si meg hvordan du kom til 3. nivå. Jeg må jo være helt teit, som står fast på 2.

Man skal bruke noe annet en musa for å bli kvitt den. Hva da liksom?

På forsida er det hints og et forum ser jeg.

Skrevet

På forsida er det hints og et forum ser jeg.

Ja, nå sliter jeg med nivå 3, selv med hint. Tenker så det knaker....

Skrevet

eh .. 7 foreløpig

Jøss, er du smart du. Har du et ekstra hint til meg på 3?

Må man være veldig flink i engelsk?

Skrevet

Jøss, er du smart du. Har du et ekstra hint til meg på 3?

Må man være veldig flink i engelsk?

se på adressen i adresselinjen, samt setningen som stadig blinker frem i mørket (om jeg husker riktig på hva tre var)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg kom til nivå 4 igår/natt. Nå står jeg helt fast.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

eh .. 7 foreløpig

jeg fikk til 3 selv, men 4 skjønner jeg ikke. Hva er hemmeligheten?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

eh .. 7 foreløpig

jeg ser det er noe prikker og streker på nattbordet. Skal jeg bruke det på en eller annen måte? Og notpron?

Skrevet

se på adressen i adresselinjen, samt setningen som stadig blinker frem i mørket (om jeg husker riktig på hva tre var)

Ja, jeg skal stoppe og være så negativ, og så skal jeg skru på noe. Det er det noe som jeg sliter med å finne ut hva er.

Skrevet

Nå har jeg løst level 3, men så var det 4 da, man må bruke google sies det. Stemmer det tro? Er det blindeskrift som må dekodes?

Blir jeg ikke gal nå, så blir jeg det aldri.

Skrevet

Nr 4 er et kondom og stikkord er kondom, light this place og et passord.

Hva er passordet når du klikker på kondomet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...