Gå til innhold

Skal du være oppe i natt, bli med her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hintetpå 2 engang jeg... Jeg har prøvd å taste andre knapper, men noe må man jo trykke på? hva mener de med address?

Skjønte egentlig ikke dette med adress jeg heller, men du skal ikke clicke på noe. Du må på en måte kommandere døra. Hva vil du si til den?

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

41

• keinstein

11

• Dorthe

4

• den opprinnelige m&m

3

den opprinnelige m&m
Skrevet

Skjønte egentlig ikke dette med adress jeg heller, men du skal ikke clicke på noe. Du må på en måte kommandere døra. Hva vil du si til den?

Jeg prøvde "open", men det funka ikke. Jeg er visst håpløs... kan du ikke bare si det da, pliiis?

Gjest adresselinjen
Skrevet

Jeg skjønner ikke hintetpå 2 engang jeg... Jeg har prøvd å taste andre knapper, men noe må man jo trykke på? hva mener de med address?

adresselinjen i nettleseren din kanskje. Hva ville den sagt om den skulle vært på level 3

Skrevet

Nå har jeg begynt og skjønt tankemønsteret her, og har kommet til den 6. Løste den 5 ganske fort. 'Stolt'

Men må nok ta en pause nå ja, dette tar jo all energi. Blir jo helt slave.

See you tonight

puh ja blir fort litt sliten i hodet.

Level 10 her.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Jeg prøvde "open", men det funka ikke. Jeg er visst håpløs... kan du ikke bare si det da, pliiis?

klarte det!!!

Skrevet

klarte det!!!

Hehe, var det ikke morsomt. Gratulerer!

Annonse

Skrevet

puh ja blir fort litt sliten i hodet.

Level 10 her.

Jeg er kjempeimponert av deg altså. Bruker du alle disse posterte hintene du eller? Mye hjelp å få der, men noen ganger blir man enda mer forvirret.

Skrevet

Jeg er kjempeimponert av deg altså. Bruker du alle disse posterte hintene du eller? Mye hjelp å få der, men noen ganger blir man enda mer forvirret.

Nei, jeg har selvfølgelig gjort det et par ganger men jeg forsøker iallefall la være.

Skrevet

Nei, jeg har selvfølgelig gjort det et par ganger men jeg forsøker iallefall la være.

Nå har jeg slitt med 6 i hele kveld. Har funnet tallene, men skjønner ikke hvordan jeg skal få dekodet dem. Jeg søker og søker, men finner ikke noe jeg synes er greit. Et bittelite hint? Har det noe med hesgotitall å gjøre? Har det noe med drawbacks å gjøre? Har det noe med ALT å gjøre?

Skrevet

Nå har jeg slitt med 6 i hele kveld. Har funnet tallene, men skjønner ikke hvordan jeg skal få dekodet dem. Jeg søker og søker, men finner ikke noe jeg synes er greit. Et bittelite hint? Har det noe med hesgotitall å gjøre? Har det noe med drawbacks å gjøre? Har det noe med ALT å gjøre?

se i source-coden

Skrevet

nr 10 var så utrolig kul

Skrevet

se i source-coden

Er du der enda du også..hehe.

Jeg klarte faktisk nr. 6 til slutt. Så nå holder jeg på med nr. 7. Har forandret til backwards og til nameit, men da får jeg opp en side som sier at jeg skal do it og name IT. Så det er vel noe med den skolen da. Denne old school.

Skrevet

Er du der enda du også..hehe.

Jeg klarte faktisk nr. 6 til slutt. Så nå holder jeg på med nr. 7. Har forandret til backwards og til nameit, men da får jeg opp en side som sier at jeg skal do it og name IT. Så det er vel noe med den skolen da. Denne old school.

hva het sjokoladen? er spørsmålet

Annonse

Skrevet

hva het sjokoladen? er spørsmålet

Ja, er det en sjokolade vi kjenner her i landet. Ser ut som den slutter med en rød X.

Eneste jeg kan komme på er MAX, og det har jeg prøvd og sette inn baklengs, men det er feil.

Skrevet

Ja, er det en sjokolade vi kjenner her i landet. Ser ut som den slutter med en rød X.

Eneste jeg kan komme på er MAX, og det har jeg prøvd og sette inn baklengs, men det er feil.

jeg kan ikke huske noen max, men det er en **ix

Skrevet

jeg kan ikke huske noen max, men det er en **ix

Twix ja, og når jeg spurte på det og la inn cluet i sourchen, så fikk jeg opp noe hvor det handlet om dette, og de foreslår raider. Og når jeg spør på raider samtidig så ser jeg at det er det samme. Hvordan i all verden visste du det da?

Nå har jeg prøvd forskjellige muligheter. Skrevet raider baklengs både som første og andre mulige. Men jeg kommer ikke frem til riktige. Er jeg helt korka, eller hva? Hehe, kanskje litt sent på natta, men likevel

Skrevet

Twix ja, og når jeg spurte på det og la inn cluet i sourchen, så fikk jeg opp noe hvor det handlet om dette, og de foreslår raider. Og når jeg spør på raider samtidig så ser jeg at det er det samme. Hvordan i all verden visste du det da?

Nå har jeg prøvd forskjellige muligheter. Skrevet raider baklengs både som første og andre mulige. Men jeg kommer ikke frem til riktige. Er jeg helt korka, eller hva? Hehe, kanskje litt sent på natta, men likevel

raider ja, men baklengs. I adresselinjen.På rett sted.

twix het raider før. oldschool

Skrevet

raider ja, men baklengs. I adresselinjen.På rett sted.

twix het raider før. oldschool

Ja, nå har jeg fått det til. Jeg skrev raider baklengs på samme sted for noen minutter siden også, men da virket det ikke. Har kanskje kommet borti noe annet uten at jeg har sett det. Men det skal visstnok også være en forsinkelse på noen av disse oppgavene har jeg lest, så kanskje var det det også.

Men si meg hvordan fant du ut om raider. Visste du det eller fant du det på nettet, at den het Raider i Tyskland. Det ante ikke jeg.

Nå har jeg da kommet til nr. 8, og den skal visstnok være helt j.....

Den får jeg ta og prøve på i morgen. Har du forresten funnet siden om han som er hjernen bak dette slaveriet. Det er litt av en type. Han har gjort alt for å ergre oss.

Skrevet

Ja, nå har jeg fått det til. Jeg skrev raider baklengs på samme sted for noen minutter siden også, men da virket det ikke. Har kanskje kommet borti noe annet uten at jeg har sett det. Men det skal visstnok også være en forsinkelse på noen av disse oppgavene har jeg lest, så kanskje var det det også.

Men si meg hvordan fant du ut om raider. Visste du det eller fant du det på nettet, at den het Raider i Tyskland. Det ante ikke jeg.

Nå har jeg da kommet til nr. 8, og den skal visstnok være helt j.....

Den får jeg ta og prøve på i morgen. Har du forresten funnet siden om han som er hjernen bak dette slaveriet. Det er litt av en type. Han har gjort alt for å ergre oss.

Jeg husket først navnet raider jeg, men så så jeg x'en i speilet og fikk hodebry. Så trodde jeg det var twix og så ble det masse pes og noe googling for å finne historien til den sjokoladen.

Skrevet

Jeg husket først navnet raider jeg, men så så jeg x'en i speilet og fikk hodebry. Så trodde jeg det var twix og så ble det masse pes og noe googling for å finne historien til den sjokoladen.

Vil det si at det gikk frem av teksten he went osv at det var snakk om en sjokolade? Eller du tenkte på Raider da du så papiret som lignet. Da er du smart altså.

Takk for all hjelp, nå skal jeg prøve å sove mens jeg tenker på disse to menn som heter Jay og Pack.

God natt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...