Gjest rota Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Du er ikke på villspor nei, men trenger å tenke mer på det Og grattis med forrige Nå må jeg forhøre meg om jeg er på villspor igjen. Jeg tror det har noe med den exe.fila som er i sourcen, men er usikker på hvor mye av det som er fila. Har prøvd noen versjoner i media play. Men så står det i sourcen noe med quick quick dont let me wait. Jeg vet det er noe som heter Quick Time. Har det noe med det å gjøre? Må jeg laste ned det programmet? Jeg så først på adresselinja og ser noen bokstaver der som er rare. La dem inn i et anagram og fikk ARROW som en mulighet. Men det har vel ingenting med saken å gjøre. Bare for å forvirre tenker jeg. Og så har jeg tenkt på hu operator dama som sa det. I adresselinja står det wrong, jeg tenkte da wrong number, men det var i hvertfall villspor. Nei, det er nok den exe.fila men har du et hint på den? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 vil noen hjelpe meg med lvl 6? Er det flere som holder på, det var hyggelig. Det går helt i surr for meg, hva var 6 for noe igjen? 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Er det flere som holder på, det var hyggelig. Det går helt i surr for meg, hva var 6 for noe igjen? noe anagram greier.. ascii code 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nå må jeg forhøre meg om jeg er på villspor igjen. Jeg tror det har noe med den exe.fila som er i sourcen, men er usikker på hvor mye av det som er fila. Har prøvd noen versjoner i media play. Men så står det i sourcen noe med quick quick dont let me wait. Jeg vet det er noe som heter Quick Time. Har det noe med det å gjøre? Må jeg laste ned det programmet? Jeg så først på adresselinja og ser noen bokstaver der som er rare. La dem inn i et anagram og fikk ARROW som en mulighet. Men det har vel ingenting med saken å gjøre. Bare for å forvirre tenker jeg. Og så har jeg tenkt på hu operator dama som sa det. I adresselinja står det wrong, jeg tenkte da wrong number, men det var i hvertfall villspor. Nei, det er nok den exe.fila men har du et hint på den? Der kræsjet maskinen min ) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 noe anagram greier.. ascii code Å ja den ja, slet lenge før jeg fikk tak på den. Du må gjennom to typer dekoding ja, den første du skal satse på er den du nevnte sist. Bruk nettet og let frem en oversikt over de kodene, da finner du det du skal bruke i anagrammet. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nå må jeg forhøre meg om jeg er på villspor igjen. Jeg tror det har noe med den exe.fila som er i sourcen, men er usikker på hvor mye av det som er fila. Har prøvd noen versjoner i media play. Men så står det i sourcen noe med quick quick dont let me wait. Jeg vet det er noe som heter Quick Time. Har det noe med det å gjøre? Må jeg laste ned det programmet? Jeg så først på adresselinja og ser noen bokstaver der som er rare. La dem inn i et anagram og fikk ARROW som en mulighet. Men det har vel ingenting med saken å gjøre. Bare for å forvirre tenker jeg. Og så har jeg tenkt på hu operator dama som sa det. I adresselinja står det wrong, jeg tenkte da wrong number, men det var i hvertfall villspor. Nei, det er nok den exe.fila men har du et hint på den? du får kjøre den og se. Er i tillegg en fil som bør lastes ned. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 du får kjøre den og se. Er i tillegg en fil som bør lastes ned. Hva var det du svarte på egentlig? hehe, har litt tungt for det skjønner du. Jeg har nå lastet ned quicktime og prøver å få gjort noe der, men ingenting nytter. Finner ikke flere filer jeg, enn den exe.fila som jeg ikke helt vet hvor begynner. Hvilken type fil er den andre da? 0 Siter
tiliti Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Hva var det du svarte på egentlig? hehe, har litt tungt for det skjønner du. Jeg har nå lastet ned quicktime og prøver å få gjort noe der, men ingenting nytter. Finner ikke flere filer jeg, enn den exe.fila som jeg ikke helt vet hvor begynner. Hvilken type fil er den andre da? exe-filen er en som følger med windows som du har på maskina di. Du får brukt den ved å paste inn den "adressen" der i start - run. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Å ja den ja, slet lenge før jeg fikk tak på den. Du må gjennom to typer dekoding ja, den første du skal satse på er den du nevnte sist. Bruk nettet og let frem en oversikt over de kodene, da finner du det du skal bruke i anagrammet. men vet jo ikke hva jeg skal lete etter *flau* har den oversikten 0 Siter
tiliti Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 men vet jo ikke hva jeg skal lete etter *flau* har den oversikten Ah, du har ikke funnet tallene? De i svart skrift så du må nesten "merke" rundt på skjermen med musa for å finne dem. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Ah, du har ikke funnet tallene? De i svart skrift så du må nesten "merke" rundt på skjermen med musa for å finne dem. aah.. takker 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 exe-filen er en som følger med windows som du har på maskina di. Du får brukt den ved å paste inn den "adressen" der i start - run. Nå ble jeg forvirret nå. Altså jeg skal ta i bruk to exe.filer, den ene i sourcen og den andre et eller annet sted i windows? Totally lost on this 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 aah.. takker nei skjønte ikke for det jeg 0 Siter
tiliti Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Nå ble jeg forvirret nå. Altså jeg skal ta i bruk to exe.filer, den ene i sourcen og den andre et eller annet sted i windows? Totally lost on this den i sourcen ER i windowsen din. Kopier "adressen": %SystemRoot%\System32\sndrec32.exe trykk start - run/kjør og lim adressen inn - trykk ok. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 den i sourcen ER i windowsen din. Kopier "adressen": %SystemRoot%\System32\sndrec32.exe trykk start - run/kjør og lim adressen inn - trykk ok. Det har jeg gjort nå og er like klok, eller dum rettere sagt. Jeg fikk opp en liten boks hvor det så ut som noe skjedde med en lengde på 60 sekunder, og en lysegrønn strek som gikk vannrett over en svart skjerm. Her mangler jeg noe vesentlig ikke sant? 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 nei skjønte ikke for det jeg ascii koden blir lilk uorh? men hva med anagrammet? 0 Siter
tiliti Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 ascii koden blir lilk uorh? men hva med anagrammet? Anagram er å stokke om på bokstavene til det blir noe fornuftig. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det har jeg gjort nå og er like klok, eller dum rettere sagt. Jeg fikk opp en liten boks hvor det så ut som noe skjedde med en lengde på 60 sekunder, og en lysegrønn strek som gikk vannrett over en svart skjerm. Her mangler jeg noe vesentlig ikke sant? Det der er en lydopptaker, for å ta opp lyden du hører på pc'en - og eventuelt gjøre noe med den .. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Anagram er å stokke om på bokstavene til det blir noe fornuftig. Det vet jeg,men hvilket ord? hesgotitall? 0 Siter
tiliti Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Det vet jeg,men hvilket ord? hesgotitall? stokk om på lilk uorh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.