Gå til innhold

Skal du være oppe i natt, bli med her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer info til tiliti the masterbrain.

Jeg har nå gjort et forsøk med å ta opp musikk fra noe jeg fant på nettet. Imagine med Dolly Parton. Da jeg spilte det av, så var det masse slik knitring og spraking som vanlig, men etter noen sekunders spilling kunne jeg så vidt høre Dolly synge i det fjerne. Så jeg tar det opp på en måte da tydeligvis, det er bare det at det blir overdøvet av masse støy på linja.

Skjønner du noe mer nå?

men jeg mener du skal blåse i å ta opp og så bare åpne den filen jeg la ut på nettet med det opptaksprogrammet. Og så bare speede opp og reversere i den.

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

41

• keinstein

11

• Dorthe

4

• den opprinnelige m&m

3

Skrevet

men jeg mener du skal blåse i å ta opp og så bare åpne den filen jeg la ut på nettet med det opptaksprogrammet. Og så bare speede opp og reversere i den.

Hvilket program kan jeg bruke?

Når jeg klikker på linken du sendte av ditt opptak, så kommer det opp en nettside i noen sekunder, så blir den borte, og jeg står fortsatt på DOL mens jeg hører lyden. men jeg vet ikke hvor den kommer fra kan du si, for det blir jo borte med en gang.

Skrevet

YES I DID IT.

Jeg kopierte filen din inn i nettleseren, slik at den var oppe og så kopierte jeg den inn i KJØR, og da var det noe der, som kunne speedes opp.

Var ikke veldig lett og høre ordene, men jeg tror jeg skjønte dem.

Prøver nå.

Skrevet

hva het twix sjokoladen før???

To stykker i en pakke, med kjeks og karamell i. Du delte den alltid med noen. Brun pakke... hmmmm gullbokstaver? Sikksakklipte ender på pakka?

Skrevet

Det vet jeg,men hvilket ord? hesgotitall?

Heksadesimal?

fks 15 = 1F

Skrevet

To stykker i en pakke, med kjeks og karamell i. Du delte den alltid med noen. Brun pakke... hmmmm gullbokstaver? Sikksakklipte ender på pakka?

jepp, men hva het den? Vrir hjernen her.

Skrevet

Nå har jeg grublet og tenkt på level 11. Jeg ser jo hva som er ahead of its time, det er level12, og det sies at jeg skal access it, men det skjønner jeg ikke. Og så skal jeg follow the truth. Det truth er jo at jeg er på level 11, jeg har prøvd og skrive altmulig rart, level 11, level 12, med bokstaver og screen 12 osv. Access 12 og jeg vet ikke hva. Er jeg på villspor igjen?

Har du et lite hint?

Hvor befinner du deg, eller har du stoppet?

Skrevet

Nå har jeg grublet og tenkt på level 11. Jeg ser jo hva som er ahead of its time, det er level12, og det sies at jeg skal access it, men det skjønner jeg ikke. Og så skal jeg follow the truth. Det truth er jo at jeg er på level 11, jeg har prøvd og skrive altmulig rart, level 11, level 12, med bokstaver og screen 12 osv. Access 12 og jeg vet ikke hva. Er jeg på villspor igjen?

Har du et lite hint?

Hvor befinner du deg, eller har du stoppet?

13 fremdeles, ble litt lite tid til slikt ;)

Tja - hva heter bildet på siden?

Skrevet

Heisann, nå har jeg jammen klart nr. 11 også. Og vet du hva, jeg hadde faktisk prøvd det som var løsningen her, men jeg bare byttet ut navnene, ikke filnavnet, jeg beholdt htm istedenfor å skrive jpg. Så jeg var ikke helt på jordet da heldigvis.

Det tyder bare på at jeg må lære meg mer om filtyper.

Så du er på 13 enda, hvis jeg klarer nr. 12 relativt fort nå da, så når jeg deg igjen og kan hjelpe deg der....hehe det var årets beste vits.

Først skal jeg se Tore på Sporet. Etterpå blir det rota på sporet av løsningen på 12 (håper jeg)

Skrevet

Ja, her sitter jeg igjen da og grubler. Må man ha peiling på filtyper her også tro. Jeg har prøvd og se på disse bildene med crossview metode. En ikke-maskinell sådan. Fant en side på nettet som fortalte hvordan man kunne gjøre det, ved hjelp av å fokusere på en finger. Men jeg er redd det skal mer til. Det står jo GIF me my picture back. Jeg regner med at det skal gjøres noe med en fil. Har prøvd og bytte ut filnavnet med .gif i både adressefeltet, på den dragesaken og en til tror jeg. Fikk spilt den dragesaken og så den og katten, men skjønner ikke noe likevel jeg. Tror det har noe med denne dragon å gjøre, men ikke hva.

Jeg må nok ta et datakurs tror jeg. Skal tenke litt til før jeg legger meg.

Skrevet

12 var kuul den, når man bare skjønte noe. Nå er også jeg på nr. 13. men nå er det snart morgen. ZZZZZZZZZZZ

Skrevet

13 var jo lett jo, klarte det helt alene, det er ikke til å tro. Prøvde det jeg trodde jeg, og så var det rett. Satt bare og måpte jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...