Gå til innhold

ømt bryst

Anbefalte innlegg

Gjest lurerjegpå
Skrevet

Er det noen som har opplevd å være øm i det ene brystet over flere dager i strekk, uten at det har vært graviditet inne i bildet?

Jeg er ikke gravid, i så fall har jeg måtte vært vanvittig uheldig, men høyre brystet har vært ømt i fire-fem dager nå. Jeg pleier alltid å ha bh på, men har ikke opplevd dette før altså...

Det er ikke kjempevondt, men kjenner at det er litt ubehagelig, og ømt når jeg tar under og "løfter opp".

Noen som har opplevd det samme, og kan si at "det er normalt"?

Gjest lurerjegpå
Skrevet

Mensen på vei? =)

Nei, den hadde jeg i jula, så den er det ikke heller. Har aldri hatt ømme bryst ved eggløsning før, så tviler sterkt på at det er det også?

Merkelig opplegg...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, den hadde jeg i jula, så den er det ikke heller. Har aldri hatt ømme bryst ved eggløsning før, så tviler sterkt på at det er det også?

Merkelig opplegg...

Hmm..ja det var litt merkelig..

Jeg har ikke så god peil på sånt egentlig.. Lykke til =)

Gjest ...enn i båt alene!
Skrevet

Sånn har jeg det nå også. Hadde mensen i jula og eggløsning i disse dager. Det ene brystet har vært ømt hele tiden. Av og til stikker det litt. For tre år siden hadde jeg en kul der, som jeg sjekket ut med mammografi og ultralyd, samt celleprøve, og alt var bra. Samme sted er fremdeles litt ømt, men jeg har ingen kul!

Om det er normalt vet jeg ikke, men det er bedre å være to i samme båt...

Gjest lurerjegpå
Skrevet

Sånn har jeg det nå også. Hadde mensen i jula og eggløsning i disse dager. Det ene brystet har vært ømt hele tiden. Av og til stikker det litt. For tre år siden hadde jeg en kul der, som jeg sjekket ut med mammografi og ultralyd, samt celleprøve, og alt var bra. Samme sted er fremdeles litt ømt, men jeg har ingen kul!

Om det er normalt vet jeg ikke, men det er bedre å være to i samme båt...

Er fremdeles litt ømt det ene brystet... rare greier! Minner litt om brystspreng, men det har jeg ikke hatt siden jeg ammet, og litt i tida etterpå...

Jeg ikke skjønne noen ting jeg. Har ingen kul der heller, såh... regner med at tida vil vise, eller ikke vise, hva dette er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...