Gjest WolfMan (TopGun) Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg ble kjent med en kjempe søt, sexy og grei jente for noen måneder siden. Vi ble kjent med hverandre via mail, og tok så skrittet over til telefonen og sms meldinger. Det var utrolig mye kontakt mellom oss, og vi snakket sammen i timer hver eneste dag. Det var slik at ingen av oss ville legge oss til å sove om kvelden før vi hadde snakket sammen og ønsket hverandre godnatt. Det ble til at vi hadde telefonsex sammen flere ganger, noe som var kjempe spennende og nytt for oss begge to. Vi sendte hverandre gaver i posten, små kort med søte ord på. Følelsene begynte å blomstre for meg. Så reiste jeg å møtte henne, det ble bare noen timer jeg kunne møte henne, siden jeg hadde andre gjøremål jeg måtte få utført på turen. Vi gikk på kafe sammen, og det gikk ikke lenge før vi omfavnet hverandre og klemte masse, vi dristet oss til å kysse, og før vi viste ordet av det så ble det ganske intenst mellom oss. Jeg slet med å skjule bulen i buksen, og hun fortalte meg at hun gikk på do flere ganger for å tørke bort fuktighet så det ikke skulle bli flekk på den lyse buksen hun hadde på seg. Vi skiltes, og forsatte der vi slapp med en rekke ganske så utfordrende sms meldinger til hverandre. Så dro jeg hjem, og vi fortsatte å ha kjempe god kontakt, faktisk ble kjemien mellom oss enda bedre. Jeg kjente jeg følte mer og mer for jenta, og hun sa så mye pent om meg, gav meg masse komplimenter, og sendte meg masse frekke og utfordrende sms meldinger hvor jeg hadde fått klengenavn av henne. Så fikk jeg muligheten til å reise å møte henne igjen, denne gangen på et hotell. Det ble til at hun overnattet, og vi hadde virkelig utløp for det vi hadde snakket om, og jeg hadde drømt om en god stund. Det ble mange ganger den kvelden og natten, både vilt og rått, og rolig og ømt. Vi dusjet sammen, og jeg var som i den 7 himmelen. Da vi skiltes dagen etter, så var det en stor klump i halsen jeg måtte svelge hardt for å få bort. Jeg sendte henne sms som før og fortalte hvor mye jeg savnet henne, hvor sexy og søt hun var og masse om hvor bra jeg syntes møtet hadde vært. Så ble det helt stille fra henne, jeg fikk ikke svar fra henne på det jeg skrev plutselig. Jeg spurte om noe var galt, ikke noe svar å få. Jeg kom hjem til meg selv, og fikk en sms om at hun var så trett, vi fikk snakke sammen i morgen. Hun ville ikke snakke med meg og si natta. Dagene som fulgte så ble jeg usikker og syntes det hele ble ekkelt, så jeg sendte en del sms og mailer med spørsmål for å få bekreftet at hun også hadde hatt det bra. Null og niks respons på spørsmålene. Jeg fikk svar på mailene og sms, men ikke på spørsmålene. Sendte et brev, fikk da en mail med beskjed om at jeg var så intens. Ble første krangel. Etter det ble jeg bare vennen, alle kjælenavnene forsvant og hun virket kjølig mot meg. Hun fikk bursdag, jeg sendte gave og et kort. Fikk takk på telefonen flere dager senere, og beskjed om at det var en fin gave. Julen kom, og jeg sendte julegave og et julekort. Fikk ikke noe tilbake. Nå for kort tid siden fikk jeg muligheten til å reise dit igjen, spurte om hun ville møte meg og kanskje gå ut å spise eller gå på kino. Hun unngikk å svare på det, og latet etter på som hun ikke forstod at det var den dagen det var. Hva i all verden skjedde her? Ødela sexen så mye? Eller var hun ikke ute etter mer? Er fortvilet!... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erwin Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Du har svaret sjøl. Hun er ikke ute etter noe mer. Det er fort gjort å kvele et forhold hvis man er for intens. Veldig mange som rygger overfor slik intensitet. Mennesket har en sterk frihetstrang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1557835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kkkkkozy Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Spenninga er borte mann! Damer kan også bare være sex eventyrere... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hun var nok bare ute etter sexen. Ikke bli intens med masing, hun kommer nesten garantert ikke tilbake hvis du maser. Sannsynligvis har hun fått det hun ville ha, og nå hinter hun om at hun ikke vil noe mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Beklager å måtte si det men jeg tror du kvelte dette forholdet. Du virker svært intens og jeg vet ihvertfal med megselv at når en fyr er sånn mister jeg totalt interessen. Så mitt råd til deg er at du glemmer henne, og neste gang du holder på med en jente så vær litt mer kostbar. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke bare gutter som bare kan være ute etter et ligg. Denne jenta var bare ute etter et ligg. Hun kan si hva du vil om hvor intens du er, men det var vel strengt tatt hun som hadde lagt løpet før sexen, for så å forandre atferd etter. Jeg ville glemt henne. Denne jenta var ute etter kroppen din. Men du: Slutt med sms-sendinga di. Får du ikke respons så får du ikke respons. Det var greit i starten før du visste at noe var galt, men nå vet du bedre. Slutt før du driter deg ut helt. Du kommer til å angre senere på at du ikke ville gi slipp. Så gi slipp. Ikke send en eneste en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hun er ikke interessert. Dette er åpenbart, i og med at hun ikke har gitt deg noen respons på lang tid. Hva det skyldes, er ikke godt å si, kanskje var hun bare ute etter sex, kanskje innfridde du ikke forventningene, du maser for mye, eller dere passer bare ikke så godt sammen. Uansett tror jeg det er lurt å ta hintet nå, og ikke sende henne flere SMS eller gaver. Er hun ikke interessert, så er hun ikke interessert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WolfMan (TopGun) Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Beklager å måtte si det men jeg tror du kvelte dette forholdet. Du virker svært intens og jeg vet ihvertfal med megselv at når en fyr er sånn mister jeg totalt interessen. Så mitt råd til deg er at du glemmer henne, og neste gang du holder på med en jente så vær litt mer kostbar. Lykke til Jeg syntes det var kjempe interessant å få høre at jeg kvelte forholdet. Hvordan gjorde jeg det? Hva var det jeg gjorde jeg ikke skulle gjort? Vil forøvrig skyte inn at, jeg får svar på sms fra henne, men ikke på spørsmålene jeg stiller. Det er altså ikke slik at hun ikke svarer meg i det hele tatt, hun bare svarer ikke på det jeg spør om, som vel kanskje er samme sak.. Vil også si at det var avtalt mellom oss at vi skulle gi hverandre julegaver. Siden hun hadde bursdag etter vi hadde avtalt julegavene, så syntes jeg det ble helt naturlig å skulle gi også en bursdags gave til en person jeg jo er blitt glad i. Men som sagt, hvordan kvelte jeg dette, og hva skulle jeg ikke gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg syntes det var kjempe interessant å få høre at jeg kvelte forholdet. Hvordan gjorde jeg det? Hva var det jeg gjorde jeg ikke skulle gjort? Vil forøvrig skyte inn at, jeg får svar på sms fra henne, men ikke på spørsmålene jeg stiller. Det er altså ikke slik at hun ikke svarer meg i det hele tatt, hun bare svarer ikke på det jeg spør om, som vel kanskje er samme sak.. Vil også si at det var avtalt mellom oss at vi skulle gi hverandre julegaver. Siden hun hadde bursdag etter vi hadde avtalt julegavene, så syntes jeg det ble helt naturlig å skulle gi også en bursdags gave til en person jeg jo er blitt glad i. Men som sagt, hvordan kvelte jeg dette, og hva skulle jeg ikke gjort? Som noen av de andre her sier, kan det hende hun kun var ute etter et ligg. MEN slik jeg ser det, tror jeg egentlig ikke det var utgangspunktet hennes. Dette fordi en jente ganske enkelt kan få seg et ligg ved å ha et ons etter en tur på byen og trenger ikke å legge inn aksjer flere uker i forvegen jmf. at dere prater flere timer i tlf, mailer masse osv. Ang. gavene, fikk du julegave av henne også? Siden dere hadde avtalt å gi hverandre gaver? Kjøpte du noe stort eller var det bare en liten oppmerksomhet? Du sier hun svarer på en del av dine sms, det vil jeg tro er samvittigheten som spiller inn. Selv vet jeg at hvis jeg mottar en melding som ikke interesserer meg særlig, hender det at jeg ikke svarer før noen timer etterpå, men jeg svarer som regel til sluttt, ellers får jeg dårlig samvittighet. Jeg kan fortelle en episode fra egen erfaring. For litt over et par år var jeg veldig på flirtern med en fyr, jeg var interessert og vi hadde sex. Men han ble svært pågående, ringte konstant, masse sms osv. Dette førte til at jeg fikk litt avsmak, dessuten visste jeg jo at jeg hadde ham i min lille hule hånd så da var det liksom ikke så interessant lenger, spenningen var borte. Det ble ikke noe bedre av at han hele tiden lurte på hvorfor jeg var avvisende. F.eks en time etter at jeg fikk melding nr.1 kunne jeg få noe slik: "hvorfor svarer du ikke?" eller "har du fått meldingen min eller?." Til slutt ble jeg bare så lei av at han ikke tok et hint og jeg måtte stave det ut for han at jeg ikke var interessert, noe jeg synes er veldig vanskelig å gjøre. Jeg sier ikke at du har vært like pågående som han, men å være litt mer kostbar i framtiden tror jeg kan være lurt Vi jenter er litt rare sånn (ihvertfall en del jenter), vi vil gjerne strebe litt for å få tak i det vi vil ha 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WolfMan (TopGun) Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Som noen av de andre her sier, kan det hende hun kun var ute etter et ligg. MEN slik jeg ser det, tror jeg egentlig ikke det var utgangspunktet hennes. Dette fordi en jente ganske enkelt kan få seg et ligg ved å ha et ons etter en tur på byen og trenger ikke å legge inn aksjer flere uker i forvegen jmf. at dere prater flere timer i tlf, mailer masse osv. Ang. gavene, fikk du julegave av henne også? Siden dere hadde avtalt å gi hverandre gaver? Kjøpte du noe stort eller var det bare en liten oppmerksomhet? Du sier hun svarer på en del av dine sms, det vil jeg tro er samvittigheten som spiller inn. Selv vet jeg at hvis jeg mottar en melding som ikke interesserer meg særlig, hender det at jeg ikke svarer før noen timer etterpå, men jeg svarer som regel til sluttt, ellers får jeg dårlig samvittighet. Jeg kan fortelle en episode fra egen erfaring. For litt over et par år var jeg veldig på flirtern med en fyr, jeg var interessert og vi hadde sex. Men han ble svært pågående, ringte konstant, masse sms osv. Dette førte til at jeg fikk litt avsmak, dessuten visste jeg jo at jeg hadde ham i min lille hule hånd så da var det liksom ikke så interessant lenger, spenningen var borte. Det ble ikke noe bedre av at han hele tiden lurte på hvorfor jeg var avvisende. F.eks en time etter at jeg fikk melding nr.1 kunne jeg få noe slik: "hvorfor svarer du ikke?" eller "har du fått meldingen min eller?." Til slutt ble jeg bare så lei av at han ikke tok et hint og jeg måtte stave det ut for han at jeg ikke var interessert, noe jeg synes er veldig vanskelig å gjøre. Jeg sier ikke at du har vært like pågående som han, men å være litt mer kostbar i framtiden tror jeg kan være lurt Vi jenter er litt rare sånn (ihvertfall en del jenter), vi vil gjerne strebe litt for å få tak i det vi vil ha Hei og takk for svaret. Det er ikke noe problem å få seg om det bare er sexen det er snakk om, tror det gjelder både for jenter og gutter. Er i alle fall slik her i byen, det er null problemer å få til. Slik jeg fikk inntrykket av, både på telefonen, mailer, sms og da vi møttes, så virket hun interessert så det holdt. Er derfor jeg ikke forstod den plutselige endringen. Har ikke mottatt noen julegave tilbake nei, men fikk beskjed (helt uoppfordret) før jul at den var sendt. Julegaven fra meg var sånn middels i prisområdet, men jeg lette en del og tenkte meg godt om da jeg kjøpte det jeg gav bort, slik at det skulle passe til henne. Virket som hun ble glad, bare det at hun takket veldig sent for den. Hvor lang tid det tar før hun svarer på en sms varierer stort. Noen ganger tar det mange mange timer, andre ganger får jeg svar bare minuttet etter. Det er alt etter om hun driver med noe annet har jeg tenkt da. En ting vil jeg si da, det er lite som er så jævlig som å ikke få svar. Det er mye bedre å få et negativt svar, for da vet man. Får man ikke noe svar, så kan det jo være teknikken som feiler også. Er ikke akkurat 100% dette sms nettet. Selvsagt tar man seg jo i det etter en stund at det går ikke ann at noen kommer frem men alle med spørsmål i ikke kommer frem, så det er helt innlysende at hun "screaner" meldingene og velger å ikke svare på en del av dem. Kanskje er det som hun sier at det bare er sort samvittighet som gjør at hun svarer meg tilbake. Det som er litt merkelig er at lar jeg være å sende henne sms over noen dager, og ikke ringer. Så ringer hun, og hun sender sms. Tar jeg ikke telefonen, og ikke svarer på sms meldingene. Da tar det ikke så lange tiden før jeg får "er det noe galt siden du ikke svarer meg?" fra henne. Jeg har aldri ment å mase på henne, og forsøker så godt jeg kan å ta hintene, men jeg føler det er uklarheter og det er ting jeg ikke forstår. Har derfor forsøkt å la tvilen komme til gode, i tilfelle jeg missforstod noe, for det blir for dumt. Både hun og jeg var kostbare i starten, og gav lite av oss selv. Så ble vi mer og mer interesserte, og det ble utrolig forsterket da vi møttes første gangen. Det jeg ikke hang med på var den brå endringen etter vi hadde noe jeg vil regne som en veldig vellykket kveld, natt og morgen sammen. Så skjedde det et eller annet, men jeg aner ikke hva. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelRose Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det kan være kjempespennende med en slik flørte lek.. men når man har gått hele veien... da er det liksom ikke mer å leke og lure på... OM man da ikke har følelser. Er vel der det gikk feil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1558832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WolfMan (TopGun) Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det kan være kjempespennende med en slik flørte lek.. men når man har gått hele veien... da er det liksom ikke mer å leke og lure på... OM man da ikke har følelser. Er vel der det gikk feil. Hun sa hun hadde følelser for meg, og at hun aldri ville gått til sengs om hun ikke hadde følelser. Er kjempe dumt om følelsene slukket av det, eller om hun egentlig ikke følte noe særlig for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1559232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei og takk for svaret. Det er ikke noe problem å få seg om det bare er sexen det er snakk om, tror det gjelder både for jenter og gutter. Er i alle fall slik her i byen, det er null problemer å få til. Slik jeg fikk inntrykket av, både på telefonen, mailer, sms og da vi møttes, så virket hun interessert så det holdt. Er derfor jeg ikke forstod den plutselige endringen. Har ikke mottatt noen julegave tilbake nei, men fikk beskjed (helt uoppfordret) før jul at den var sendt. Julegaven fra meg var sånn middels i prisområdet, men jeg lette en del og tenkte meg godt om da jeg kjøpte det jeg gav bort, slik at det skulle passe til henne. Virket som hun ble glad, bare det at hun takket veldig sent for den. Hvor lang tid det tar før hun svarer på en sms varierer stort. Noen ganger tar det mange mange timer, andre ganger får jeg svar bare minuttet etter. Det er alt etter om hun driver med noe annet har jeg tenkt da. En ting vil jeg si da, det er lite som er så jævlig som å ikke få svar. Det er mye bedre å få et negativt svar, for da vet man. Får man ikke noe svar, så kan det jo være teknikken som feiler også. Er ikke akkurat 100% dette sms nettet. Selvsagt tar man seg jo i det etter en stund at det går ikke ann at noen kommer frem men alle med spørsmål i ikke kommer frem, så det er helt innlysende at hun "screaner" meldingene og velger å ikke svare på en del av dem. Kanskje er det som hun sier at det bare er sort samvittighet som gjør at hun svarer meg tilbake. Det som er litt merkelig er at lar jeg være å sende henne sms over noen dager, og ikke ringer. Så ringer hun, og hun sender sms. Tar jeg ikke telefonen, og ikke svarer på sms meldingene. Da tar det ikke så lange tiden før jeg får "er det noe galt siden du ikke svarer meg?" fra henne. Jeg har aldri ment å mase på henne, og forsøker så godt jeg kan å ta hintene, men jeg føler det er uklarheter og det er ting jeg ikke forstår. Har derfor forsøkt å la tvilen komme til gode, i tilfelle jeg missforstod noe, for det blir for dumt. Både hun og jeg var kostbare i starten, og gav lite av oss selv. Så ble vi mer og mer interesserte, og det ble utrolig forsterket da vi møttes første gangen. Det jeg ikke hang med på var den brå endringen etter vi hadde noe jeg vil regne som en veldig vellykket kveld, natt og morgen sammen. Så skjedde det et eller annet, men jeg aner ikke hva. Dama liker spenning og nyter fasen med erobring og nedlegging av byttet (deg). Nå er byttet nedlagt og fortært, og hun er forsynt. Noen damer er slik, og du bør ikke bruke energi på å forstå dem. Bare aksepter at for noen er det et erotisk spill som skal vinnes, og taperen får klare seg sjøl. Det er ikke vakkert. Ta det som en erfaring og kom deg videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1559461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WolfMan (TopGun) Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Dama liker spenning og nyter fasen med erobring og nedlegging av byttet (deg). Nå er byttet nedlagt og fortært, og hun er forsynt. Noen damer er slik, og du bør ikke bruke energi på å forstå dem. Bare aksepter at for noen er det et erotisk spill som skal vinnes, og taperen får klare seg sjøl. Det er ikke vakkert. Ta det som en erfaring og kom deg videre. Usj, ikke noe kult, men må vel bare det da. Kjipe greier, for jeg er blitt glad i henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213097-uinteressert-etter-sex/#findComment-1559591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.