Gjest det vil jeg Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Er det noen som har erfaring med å forstørre leppene? Har lest at det mest brukte fillerne er Restylane og Perlane. Vet noen sånn cirka hva det koster? Det er bare snakk om overleppen i mitt tilfelle. Jeg har kjempe lyst men er sånn pyse når det gjelder smerte :S Forresten vil jeg bare presisere at jeg ikke er ute etter andres meninger om leppeforstørring, kun andres erfaringer 0 Siter
Gjest her er mine Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 http://zepfanman.com/photos/gbaplips.jpg 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er innmari vondt. Og jeg følte meg teit og annerledes etterpå. Dessuten var det dyrt og forsvant fort. Jeg synes ikke det var noe ok men helt greit å prøve selv om jeg ikke likte resultatet ;o) 0 Siter
Gjest Hhihihi Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 http://zepfanman.com/photos/gbaplips.jpg ;-) 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. "Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. " Jolie har hatt leppene sine siden hun var i tenårene. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. I tilfelle du ikke skjønte det: Jolies lepper er ekte. "............................................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 I tilfelle du ikke skjønte det: Jolies lepper er ekte. "............................................." ...ekte, og veldig sexy:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 ...ekte, og veldig sexy:-) Så absolutt :-) "..................................." 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. " Jolie har hatt leppene sine siden hun var i tenårene. "..........................................." Jeg for min del har hatt mine siden (før) jeg ble født, jeg da! He he 0 Siter
Gjest det vil jeg Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. Ødelagt? for det første har vel hun et av de mest sexy leppene i verden, for det andre er de ekte. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg for min del har hatt mine siden (før) jeg ble født, jeg da! He he Det har sikkert hun også, men iom. at jeg ikke har sett henne før tenårene så holdt jeg meg til det :-) ".............................................2 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "Angelina Jolie har ødelagt sine lepper med det samme som du lurer på å gjøre. " Jolie har hatt leppene sine siden hun var i tenårene. "..........................................." Jeg har sett bilder fra da hun var liten, så det stemmer det. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har sett bilder fra da hun var liten, så det stemmer det. Og moren hennes har også store lepper :-) "..........................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Og moren hennes har også store lepper :-) "..........................................." Jeg vet ikke om jeg har sett bilde av moren hennes. 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Og moren hennes har også store lepper :-) "..........................................." Ikke direkte smale de til faren heller... http://www.karlwells.com/images/july04rant_6.jpg 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Og moren hennes har også store lepper :-) "..........................................." Hvem er mora hennes igjen? Husker bare hvem faren er nå jeg ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ikke direkte smale de til faren heller... http://www.karlwells.com/images/july04rant_6.jpg Han var kjekk når han var ung altså *sukk* 0 Siter
Gemini Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvem er mora hennes igjen? Husker bare hvem faren er nå jeg ) Marcheline Bertrand 0 Siter
Velouria Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvem er mora hennes igjen? Husker bare hvem faren er nå jeg ) Marcheline Bertrand, om jeg ikke husker feil er hun litt fransk og litt native american, vakker dame. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.