MsSophie Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Han var kjekk når han var ung altså *sukk* Han var da ikke så allerværst på det bildet der heller han da. Selv om jeg tror jeg hadde gått for dattra...:-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Han var da ikke så allerværst på det bildet der heller han da. Selv om jeg tror jeg hadde gått for dattra...:-D Hihi, men for tredve år siden var han mye flottere enn i dag., 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Marcheline Bertrand Pen dame men ikke så flott som dattera ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Marcheline Bertrand, om jeg ikke husker feil er hun litt fransk og litt native american, vakker dame. Men som sagt, ikke så flott som dattera da og egentlig ikke så flott som faren var heller *sikle litt* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Marcheline Bertrand Lever hun enda? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvem er mora hennes igjen? Husker bare hvem faren er nå jeg ) Husker ikke - husker bare at hun har store lepper :-) "..........................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Men som sagt, ikke så flott som dattera da og egentlig ikke så flott som faren var heller *sikle litt* De er jo pene begge to, så det ville vært rart om ikke de fikk vakre barn. Broren til Angelina har forresten ganske heftige lepper han også. http://fredmutez.free.fr/images/b&n/b&n067.jpg Han ser litt sprø ut på dette bildet, men.. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Lever hun enda? Ser sånn ut http://en.wikipedia.org/wiki/Marcheline_Bertrand 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ødelagt? for det første har vel hun et av de mest sexy leppene i verden, for det andre er de ekte. Nei, hennes lepper er ikke sexy, etter min mening. Nesten komiske. Ser veldig kunstige ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.