Gå til innhold

forstørre leppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var kjekk når han var ung altså *sukk*

Han var da ikke så allerværst på det bildet der heller han da. Selv om jeg tror jeg hadde gått for dattra...:-D

Skrevet

Han var da ikke så allerværst på det bildet der heller han da. Selv om jeg tror jeg hadde gått for dattra...:-D

Hihi, men for tredve år siden var han mye flottere enn i dag.,

Skrevet

Marcheline Bertrand

Pen dame men ikke så flott som dattera ;o)

Skrevet

Marcheline Bertrand, om jeg ikke husker feil er hun litt fransk og litt native american, vakker dame.

Men som sagt, ikke så flott som dattera da og egentlig ikke så flott som faren var heller *sikle litt*

hare1365380455
Skrevet

Marcheline Bertrand

Lever hun enda?

Skrevet

Hvem er mora hennes igjen? Husker bare hvem faren er nå jeg :o)

Husker ikke - husker bare at hun har store lepper :-)

"..........................................."

Skrevet

Men som sagt, ikke så flott som dattera da og egentlig ikke så flott som faren var heller *sikle litt*

De er jo pene begge to, så det ville vært rart om ikke de fikk vakre barn. Broren til Angelina har forresten ganske heftige lepper han også. http://fredmutez.free.fr/images/b&n/b&n067.jpg

Han ser litt sprø ut på dette bildet, men..

Skrevet

Ødelagt? for det første har vel hun et av de mest sexy leppene i verden, for det andre er de ekte.

Nei, hennes lepper er ikke sexy, etter min mening. Nesten komiske. Ser veldig kunstige ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...