Gjest plutti Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Er det noen plass man må melde fra om at man skal bli samboera? Skal flytte til kjæresten min. Skal melde fra om flytting til folkeregisteret, men så lurer jeg på hva jeg skal fylle ut under sivilstand? Ugift eller? Er i tvil jeg.. så jeg lurte bare på om noen av dere kunne hjelpe meg.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Trenger ikke å melde fra noen steder at dere har blitt samboere. Hvis du er student trenger du heller ikke endre adressen i folkeregisteret =) 0 Siter
Gemini Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ja, så lenge man er ugift, så er det ugift man skal krysse av, selv om man er samboere. 0 Siter
Gjest dr valley Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Du skal melde fra til folkeregisteret. I noen sammenhenger er det av bestydning at dere har samme adresse i folkeregisteret. Dette kan gjelde arv, det har betydning for deling om det blir slutt en gang, og det har betydning i forhold til noen helselover. Du er ugift, men kan føye til at du er samboer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Så lenge dere har felles adresse er dere samboere, men fortsatt ugift. 0 Siter
Gjest plutti Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Så lenge dere har felles adresse er dere samboere, men fortsatt ugift. Men skal jeg skrive samboer da under sivilstand på flyttemeldinga? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Men skal jeg skrive samboer da under sivilstand på flyttemeldinga? Ja, hvis det er et felt for det så. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvis du er ugift, skal du selvsagt krysse av på ugift. Flytting meldes til folkeregisteret. Adresseendring til posten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.