Gå til innhold

msn bruk og barn.

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg er litt enig. I utgangspunktet leser jeg ikke loggen til min 10 år gamle datter, men har gitt henne beskjed om at det lagres logg på pc`n hennes og gitt retningslinjer på at det kun skal prates med kjente folk. osv.

Men nå er det engang slik at hun har noen eldre venninner som igjen har eldre venninner osv. Når de prater i åpent vindu med flere på lista så kan det gjerne være venner av de eldre venninne som er med på chat`en. Har sett en som jeg ikke vet hvem er mase om at hun skal slå på webcam.

Det kommmer klart ann på alderen, men jeg mener i disse tider bør man ha en viss kontroll på hva som skjer.

Jeg har ingen interesse av å lese dagbøker o.l, det blir faktisk en helt annen sak, og kan ikke sammenlignes.

Skrevet

Jeg er enig med Lurulf.

Vi har kuttet ut logg på sønnen vår på 11. Jeg vet (og får se) at han bare chatter med gutter og jenter i klassen.

Det er forresten ikke måte på hvordan disse nickene til jentene ser ut. De er fulle av hjerter og blomster og alt man kan tenke seg av "romantiske" ting. Gutta er barske og heter Dark Power o.l. *s*

Og vi følger med. Endrer mønsteret seg, får vi ta stilling til hva vi gjør da.

Ja det er mye små ikoner blandt navnene her også men det er ikke det som bekymrer meg.

Tenker å følge med et par måneder nå for å se, skal jo ikke skynde meg å kontrollere loggen hver dag i flere år.

Det er ikke sånn jeg tenker det.

Skrevet

Jeg er litt enig. I utgangspunktet leser jeg ikke loggen til min 10 år gamle datter, men har gitt henne beskjed om at det lagres logg på pc`n hennes og gitt retningslinjer på at det kun skal prates med kjente folk. osv.

Men nå er det engang slik at hun har noen eldre venninner som igjen har eldre venninner osv. Når de prater i åpent vindu med flere på lista så kan det gjerne være venner av de eldre venninne som er med på chat`en. Har sett en som jeg ikke vet hvem er mase om at hun skal slå på webcam.

Det kommmer klart ann på alderen, men jeg mener i disse tider bør man ha en viss kontroll på hva som skjer.

Jeg har ingen interesse av å lese dagbøker o.l, det blir faktisk en helt annen sak, og kan ikke sammenlignes.

Der fikk du akkurat sagt det jeg tenker.

Takk for hjelp!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...