Gemini Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 www.posten.no tror ikke alle postkontor har felles åpningstider, men du finner det på nettsidene deres 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er vel den eneste fordelen med post i butikk-ordningen. Jeg kan hente pakker til kl. 22 om kvelden. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er vel den eneste fordelen med post i butikk-ordningen. Jeg kan hente pakker til kl. 22 om kvelden. Ja, jeg liker at pakkene mine kommer til en mix-kiosk 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ja, jeg liker at pakkene mine kommer til en mix-kiosk Det gjør mine og! Men andre bank/posttjenester gjør jeg svært sjeldet der, må bare innrømme at jeg ikke akkurat stoler på at det blir som det skal... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det gjør mine og! Men andre bank/posttjenester gjør jeg svært sjeldet der, må bare innrømme at jeg ikke akkurat stoler på at det blir som det skal... Hum...er de ikke til å stole på, altså? Hm..jeg har da sendt pakker og stæsj der, funker så fint atte 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hum...er de ikke til å stole på, altså? Hm..jeg har da sendt pakker og stæsj der, funker så fint atte Jo, men jeg tenkte mer på å overføre penger og slike ting. Sikkert bare jeg som er overnervøs. ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jo, men jeg tenkte mer på å overføre penger og slike ting. Sikkert bare jeg som er overnervøs. ) Jammen da bruker man jo selvsagt nettbank. Du som er sånn innbarka DOL'er bør da bruke nettbank, så får du multitasket litt 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jammen da bruker man jo selvsagt nettbank. Du som er sånn innbarka DOL'er bør da bruke nettbank, så får du multitasket litt Jeg bruker nettbank jeg! ) Det var en periode jeg ikke hadde nett hjemme og derfor måtte i banken av og til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.