Gå til innhold

Hvor lenge er posten oppe på lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.posten.no

tror ikke alle postkontor har felles åpningstider, men du finner det på nettsidene deres

Skrevet

Det er vel den eneste fordelen med post i butikk-ordningen. Jeg kan hente pakker til kl. 22 om kvelden.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er vel den eneste fordelen med post i butikk-ordningen. Jeg kan hente pakker til kl. 22 om kvelden.

Ja, jeg liker at pakkene mine kommer til en mix-kiosk :D

Skrevet

Ja, jeg liker at pakkene mine kommer til en mix-kiosk :D

Det gjør mine og! Men andre bank/posttjenester gjør jeg svært sjeldet der, må bare innrømme at jeg ikke akkurat stoler på at det blir som det skal...

Gjest Calóni
Skrevet

Det gjør mine og! Men andre bank/posttjenester gjør jeg svært sjeldet der, må bare innrømme at jeg ikke akkurat stoler på at det blir som det skal...

Hum...er de ikke til å stole på, altså? Hm..jeg har da sendt pakker og stæsj der, funker så fint atte :D

Skrevet

Hum...er de ikke til å stole på, altså? Hm..jeg har da sendt pakker og stæsj der, funker så fint atte :D

Jo, men jeg tenkte mer på å overføre penger og slike ting. Sikkert bare jeg som er overnervøs. :o)

Gjest Calóni
Skrevet

Jo, men jeg tenkte mer på å overføre penger og slike ting. Sikkert bare jeg som er overnervøs. :o)

Jammen da bruker man jo selvsagt nettbank. Du som er sånn innbarka DOL'er bør da bruke nettbank, så får du multitasket litt ;)

Skrevet

Jammen da bruker man jo selvsagt nettbank. Du som er sånn innbarka DOL'er bør da bruke nettbank, så får du multitasket litt ;)

Jeg bruker nettbank jeg! :o) Det var en periode jeg ikke hadde nett hjemme og derfor måtte i banken av og til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...