Gjest cabin crew Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har en jobb som gir meg endel jet-lag, og flere kolleger bruker dette for å få døgnrytmen på plass. Vurderer å kjøpe det i USA, men er nyskjerrig på prisen i Norge. F.eks en 60 tablett (3 mg). Noen som vet sånn ca? 0 Siter
chanti Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ca 115-125 kr for 60 stk . Er uproblematisk å få melatonin i Norge . Snakk med fastlegen din , han ordner en resept /regisstreringsfritak , så går du på apoteket ... 0 Siter
Ambrosia Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 I USA får du 60 tabletter a 30 mg til 5-6 USD. Kjøp hos GNC, så er du sikker på å få ekte vare. 0 Siter
Gjest cabin crew Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 I USA får du 60 tabletter a 30 mg til 5-6 USD. Kjøp hos GNC, så er du sikker på å få ekte vare. Ja jeg vet prisene i USA, men var litt spent på norske priser i forhold :-) 0 Siter
Gjest cabin crew Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ca 115-125 kr for 60 stk . Er uproblematisk å få melatonin i Norge . Snakk med fastlegen din , han ordner en resept /regisstreringsfritak , så går du på apoteket ... Fant ut at det kan bestilles på lillepille.com også. Det er dyrere, men jeg sparer jo pengene til legekonsultasjon og resept...for ikke å snakke om dyrbar tid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.