Gå til innhold

Lørdagsmat - hva skal du ha?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Planen er og lage biff, med broccoli, blomkål, maiskolber med kryddersmør, en fløtesaus med masse sopp og løk i.

Og en pose med noe pommes frites greier, øh pommes bistro tror jeg det stod på pakken.

Men nå fikk jeg fryktelig lyst på fylt loff...Det er nammenam det!

Må høre med sambo hva han sier.

Gjest Milla83
Skrevet

Planen er og lage biff, med broccoli, blomkål, maiskolber med kryddersmør, en fløtesaus med masse sopp og løk i.

Og en pose med noe pommes frites greier, øh pommes bistro tror jeg det stod på pakken.

Men nå fikk jeg fryktelig lyst på fylt loff...Det er nammenam det!

Må høre med sambo hva han sier.

Hva er fylt loff? Hva er den fylt med?

Skrevet

Vi kommer rett fra juletrefest -så vi tok noe som nesten gjør seg selv - og som alle elsker her i huset - laks i fløte :)

Gjest Shira12
Skrevet

Hva er fylt loff? Hva er den fylt med?

Jeg blander rømme og majones, ca ett beger rømme og en halv pk ekte masjones.

Hiver oppi en boks skinke i små biter, purre og 4 kokte egg i båter.

Rører det lett sammen og har oppi loffen som innmaten er tatt ut av.

Så har jeg litt ost på toppen, og inn i ovnen til det er varmt.

Serveres med salat til.

Alle jeg har servert det til har likt det godt.

Skrevet

Kjæresten serverer meg idag indrefilet i biter, løk, sjampinjong, ris og bernaise =) Det kan nok høres litt kjedelig ut, men du verden så godt det er..

Skrevet

Jeg blander rømme og majones, ca ett beger rømme og en halv pk ekte masjones.

Hiver oppi en boks skinke i små biter, purre og 4 kokte egg i båter.

Rører det lett sammen og har oppi loffen som innmaten er tatt ut av.

Så har jeg litt ost på toppen, og inn i ovnen til det er varmt.

Serveres med salat til.

Alle jeg har servert det til har likt det godt.

Det hørtes kjempegodt ut! Må testes ut dette. :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Det hørtes kjempegodt ut! Må testes ut dette. :-)

Det er knall godt, og forholdvis enkelt og lage.

Er dere flere som skal spise, bytter en bare ut loffen med wittenberg, og har litt mer fyll i.

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi skal ha indisk: kylling tikka med krydderris, raita og nanbrød.

Skrevet

Jeg har lagd biffsnaddet til min eldste sønn som kom på besøk, attpåklatten og meg selv. Vi har hatt en koselig lørdagskveld med bra underholdning på TV'n.

Til biffnsnadder som besto av stekt, strimla okse ytreflilet, løk og sjampinjong, hadde vi fløtegratinerte poteter, broccoli, sukkererter og bernaisesaus. Til dessert: kaffe og ostekake.

Skrevet

Kjæresten serverer meg idag indrefilet i biter, løk, sjampinjong, ris og bernaise =) Det kan nok høres litt kjedelig ut, men du verden så godt det er..

Nesten som vi hadde:-)

Gjest Zuleika
Skrevet

Her ble det iransk kaviar med hakket løk, rømme og russiske pannekaker til forrett og thailandsk kyllingsuppe og indisk nanbrød til hovedrett. Hjemmelaget sjokoladeis og kaffe til dessert. Sjampagne til forretten og rødvin til hovedretten og farris eller cola til de som ikke drikker alkohol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...