Gå til innhold

NAZAR Pegasus World/all-inclusive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en annonse i VG i dag..Er det noen som har erfaring med dette selskapet? Tenker på hotel "Pegasus World." Noen her inne som har vært på dette hotellet? Skal reise to vokse og to barn på henholdsvis to og syv år. Ser veldig fint ut i hvertfall.Men er litt skeptisk til å reise med et så ukjent selskap..har dessuten ingen erfaring med såkalt All-Inclusive. Er det verdt pengene? Høres litt deilig ut å bar slappe av og gå til dekket bord i en uke...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har aldri valgt et hotell med "all inclusive".Tror jeg vil føle at jeg har bindt meg opp til å spise på det hotellet. Det vi synes er gøy er å gå rundt å finne forskjellige tavernaer og restauranter. Vi reiser 2 voksne.

• 3 uker senere...
Skrevet

En kompis har nettopp vært fire netter på et All Inclusive-hotell i Mexico. Der fikk de spise og drikke alt de ville fra de kom og til de dro, og de var kjempefornøyde!

Dette var andre gang de har benyttet et slikt hotell, og det høres ut som det virkelig er tingen.

jts1365380948
Skrevet

har nettopp bestilt oss tur til pegasus world, to uker i vår. 2 voksne og 2 barn. Har familie som var på samme sted i høst, var akkurat like flott som katalog og internettsidene viser. Helt fantasitisk med all inclusive, de hadde med seg barn. hadde nok ikke reist et slikt sted med bare voksne, men med barn, ja!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei !

Vi har aldri vært på dette stedet før vi heller, men skal reise i mai, 2 voksne med 1 spedbarn. Når reiser dere ?

Skrevet

har nettopp bestilt oss tur til pegasus world, to uker i vår. 2 voksne og 2 barn. Har familie som var på samme sted i høst, var akkurat like flott som katalog og internettsidene viser. Helt fantasitisk med all inclusive, de hadde med seg barn. hadde nok ikke reist et slikt sted med bare voksne, men med barn, ja!

Hei !

Vi har aldri vært der før men skal også reise nå i vår - 2 voksne og 1 spedbarn ( 11 mnd ). Vi reiser 14.mai, når reiser dere ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...