Gjest marylyn Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg er nyseparert og mye alene. Var trist i starten, og jeg giddet ikke å lage meg middag. Men så har jeg oppdaget Fjorland. I kveld blir det kalvestek. Koser du deg alene på lørdagskvelden med god mat? Hva gjør du ellers? 0 Siter
keinstein Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Lørdag er dagen for nystekte baguetter med skinke og ost, salat og sjokoladekaffe til frokost. Senere noe hos venner. I dag ble det litt syltet makrell og stekt asparges. Ikke så veldig godt :-) På kvelden i dag: lokal pizza. Noen ganger lokal kinamat Kina'n har ikke klart å få bestillingen min riktig en eneste gang. :-) Men det er vel sjarmen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Lørdag er dagen for nystekte baguetter med skinke og ost, salat og sjokoladekaffe til frokost. Senere noe hos venner. I dag ble det litt syltet makrell og stekt asparges. Ikke så veldig godt :-) På kvelden i dag: lokal pizza. Noen ganger lokal kinamat Kina'n har ikke klart å få bestillingen min riktig en eneste gang. :-) Men det er vel sjarmen. Syltet makrell? Den var ny for meg. Føler meg ikke kjempefristet. ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Syltet makrell? Den var ny for meg. Føler meg ikke kjempefristet. ;o) Ikke noe å rope hurra for. Litt surt med løksmak. Nei. Asparges er heller ikke favoritt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ikke noe å rope hurra for. Litt surt med løksmak. Nei. Asparges er heller ikke favoritt. Jeg er veldig glad i fersk, grønn asparges med hollandaisesaus eller med parmesan. *smatte* Den gule kan jeg styre min begeistring for. 0 Siter
Atene Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Syltet makrell? Den var ny for meg. Føler meg ikke kjempefristet. ;o) Syltet makrell er kjempegodt! Man assosierer kanskje sylteagurk, men det ligner ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.