Gå til innhold

Aleneboer,- lørdagsgodt

Anbefalte innlegg

Gjest marylyn
Skrevet

Jeg er nyseparert og mye alene. Var trist i starten, og jeg giddet ikke å lage meg middag. Men så har jeg oppdaget Fjorland. I kveld blir det kalvestek. Koser du deg alene på lørdagskvelden med god mat? Hva gjør du ellers?

Skrevet

Lørdag er dagen for nystekte baguetter med skinke og ost, salat og sjokoladekaffe til frokost.

Senere noe hos venner. I dag ble det litt syltet makrell og stekt asparges. Ikke så veldig godt :-)

På kvelden i dag: lokal pizza.

Noen ganger lokal kinamat Kina'n har ikke klart å få bestillingen min riktig en eneste gang. :-) Men det er vel sjarmen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Lørdag er dagen for nystekte baguetter med skinke og ost, salat og sjokoladekaffe til frokost.

Senere noe hos venner. I dag ble det litt syltet makrell og stekt asparges. Ikke så veldig godt :-)

På kvelden i dag: lokal pizza.

Noen ganger lokal kinamat Kina'n har ikke klart å få bestillingen min riktig en eneste gang. :-) Men det er vel sjarmen.

Syltet makrell? Den var ny for meg. Føler meg ikke kjempefristet. ;o)

Skrevet

Ikke noe å rope hurra for.

Litt surt med løksmak. Nei.

Asparges er heller ikke favoritt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke noe å rope hurra for.

Litt surt med løksmak. Nei.

Asparges er heller ikke favoritt.

Jeg er veldig glad i fersk, grønn asparges med hollandaisesaus eller med parmesan. *smatte*

Den gule kan jeg styre min begeistring for.

Skrevet

Syltet makrell er kjempegodt! Man assosierer kanskje sylteagurk, men det ligner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...