Gjest kraftig irritert... Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Var hjemme hos min far i jula, vasket, ryddet, laget mat og pyntet, sto på som bare det... Forventer ikke fanfare og medalje for å ha gjort det altså. Dro hjem til nyttår og i går ringte han og sa at jeg kanskje burde ta meg en tur for å rydde opp igjen!! Kassene står meget lettvint til, og det kan da ikke være så fordømt vanskelig å legge alt tilbake i kassene? Han har jo tross alt tatt av juletrepynten selv før, og både pyntet og ryddet opp.. Men bare å spørre om det da gitt, er det sånn det skal være er det siste gang jeg gidder å hjelpe til før jul, argh... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er vel hans måte å si at han syntes det var koselig at du gjorde det og at han gjerne vil du kommer på besøk igjen. ) Menn på 50+ er stort sett håpløse på å si sånne ting med rene ord. 0 Siter
Gjest kraftig irritert... Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvor gammel er din far? 60 år, men han har bodd alene i 10 år og har god trening... 0 Siter
flisa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 60 år, men han har bodd alene i 10 år og har god trening... Han liker at du pusler rundt han, tenker jeg .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.