Gå til innhold

Nå er jeg irritert...

Anbefalte innlegg

Gjest kraftig irritert...
Skrevet

Var hjemme hos min far i jula, vasket, ryddet, laget mat og pyntet, sto på som bare det...

Forventer ikke fanfare og medalje for å ha gjort det altså.

Dro hjem til nyttår og i går ringte han og sa at jeg kanskje burde ta meg en tur for å rydde opp igjen!!

Kassene står meget lettvint til, og det kan da ikke være så fordømt vanskelig å legge alt tilbake i kassene?

Han har jo tross alt tatt av juletrepynten selv før, og både pyntet og ryddet opp..

Men bare å spørre om det da gitt, er det sånn det skal være er det siste gang jeg gidder å hjelpe til før jul, argh...

Skrevet

Det er vel hans måte å si at han syntes det var koselig at du gjorde det og at han gjerne vil du kommer på besøk igjen. :o) Menn på 50+ er stort sett håpløse på å si sånne ting med rene ord.

Gjest kraftig irritert...
Skrevet

Hvor gammel er din far?

60 år, men han har bodd alene i 10 år og har god trening...

Skrevet

60 år, men han har bodd alene i 10 år og har god trening...

Han liker at du pusler rundt han, tenker jeg .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...