Gjest slank linje Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har tenkt å lage gratinerte poteter i morra, men vil helst lage dem uten fløte. Går det? Dvs smaker det noe godt eller blir det bare tull?? 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg lager det ofte med melk. Jeg krydrer godt og bruker lettmelk. Jeg pensler formen med olje først eller så brenner det seg lettere fast (melk er ikke så fett som fløte). Jeg følger også bedre med hvis det blir for tørt under steking og ettefyller med melk som jeg rører forsiktig inn underveis. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det går med melk også bruker du noe mer en melk? jeg tåler ikke vanlig melk så jeg lurte på om det gikk an å gratinere det med hjelp av rismelk eller soyamelk Hva har men i når man gratinerer? er ikke så matvant jeg 0 Siter
flisa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 bruker du noe mer en melk? jeg tåler ikke vanlig melk så jeg lurte på om det gikk an å gratinere det med hjelp av rismelk eller soyamelk Hva har men i når man gratinerer? er ikke så matvant jeg Aner ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.