Gå til innhold

Er du alene og singel i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Jeg er og hører på deppe-musikk. Tenker på min eks, er trist :(

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er, MEN koser meg egentlig.

Har vært gift i mange, mange år og slapper av og koser meg når "gubben" er borte en sjelden gang. Vet han gjør en god jobb for er ute på idrettstur med ungdom.

Skrevet

Misforsto kanskje litt jeg Hjerteskjer, min kommer jo hjem igjen imorgen, blir jo litt forskjell da.

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Misforsto kanskje litt jeg Hjerteskjer, min kommer jo hjem igjen imorgen, blir jo litt forskjell da.

Ja du gjorde det, for jeg har jo ingen jeg.

Skrevet

Ja, men deppemusikk holder jeg meg unna... Tenker mye på en eks jeg og men det løpet er nok kjørt desverre. Sett på litt lystig musik da!

Skrevet

Ja du gjorde det, for jeg har jo ingen jeg.

Nei, skjønte jo det.....etterhvert. Begynner å bli sent for meg skjønner du. God natt og ha det bra.

Annonse

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Ja, men deppemusikk holder jeg meg unna... Tenker mye på en eks jeg og men det løpet er nok kjørt desverre. Sett på litt lystig musik da!

jeg satt på Mary Blige og det var litt mer fart i.. hehe..

Min eks er også kjørt.. men..det nytter jo ikke fokusere på det som er over vel, er over det..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alene, singel, på jobb, men ikke spesielt deppa.

Gjest printa
Skrevet

Er singel og alene hver kveld. Det er blitt en vane....

Skrevet

Ja, jeg også. Lørdager er kjedelige å være hjemme alene på.

Men jeg har fyrt i peisen og tent lys, vasket gulv og sengetøy og nå sitter jeg godt fornøyd med en øl og en sigg. :)

Jeg synes du skal tenne lys, lage te og lese en god bok. (Det går jo ingenting på tv uansett.) Ekser er alltid ekser av en grunn. Tror ofte det er tilfeldig hvem som finner ut at det er "feil" først. Greit at dette ikke er den beste dagen i ditt liv. Men tenk så mange bra dager som vil komme!

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Alene, singel, på jobb, men ikke spesielt deppa.

åja, men ikke spesielt deppa? Da antar jeg at du ikke har noen hjertesorg da.

Veldig merkelig i grunn, mulig jeg tar utrolig feil, men jeg har inntrykk av at du er en stram kar ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

åja, men ikke spesielt deppa? Da antar jeg at du ikke har noen hjertesorg da.

Veldig merkelig i grunn, mulig jeg tar utrolig feil, men jeg har inntrykk av at du er en stram kar ;)

Jeg er litt usikker på hva "stram" betyr. :)

Men nei, det begynner å bli en stund siden jeg hadde kjærlighetssorg.

Skrevet

jeg satt på Mary Blige og det var litt mer fart i.. hehe..

Min eks er også kjørt.. men..det nytter jo ikke fokusere på det som er over vel, er over det..

Hjalp musikkbyttet? Et glass god vin eller to så kan det bli riktig lystig :-)

Annonse

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Ja, jeg også. Lørdager er kjedelige å være hjemme alene på.

Men jeg har fyrt i peisen og tent lys, vasket gulv og sengetøy og nå sitter jeg godt fornøyd med en øl og en sigg. :)

Jeg synes du skal tenne lys, lage te og lese en god bok. (Det går jo ingenting på tv uansett.) Ekser er alltid ekser av en grunn. Tror ofte det er tilfeldig hvem som finner ut at det er "feil" først. Greit at dette ikke er den beste dagen i ditt liv. Men tenk så mange bra dager som vil komme!

Liede, sånn er vel det, vi må vel bare nøye oss med å ha det sånn en periode. Det har vært en del festing på meg nå, men hva hjelper det når man bare møter fjols ute på byen?

Jeg har tent stearinlys og sett på TV i kveld. Jeg har kommet frem til at man får kose seg alene inntil så lenge.

Men én ting forstår jeg ikke. Mulig jeg er treig. HVOR treffer man en mann????????

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Er singel og alene hver kveld. Det er blitt en vane....

Urk ja..... jeg også er i ferd med å gli inn i en sånn vane..hvordan kommer man ut av en sånn vane??

Gjest printa
Skrevet

Liede, sånn er vel det, vi må vel bare nøye oss med å ha det sånn en periode. Det har vært en del festing på meg nå, men hva hjelper det når man bare møter fjols ute på byen?

Jeg har tent stearinlys og sett på TV i kveld. Jeg har kommet frem til at man får kose seg alene inntil så lenge.

Men én ting forstår jeg ikke. Mulig jeg er treig. HVOR treffer man en mann????????

Som sagt, når du finner det ut. Håper jeg du er den første til å fortelle meg....

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva "stram" betyr. :)

Men nei, det begynner å bli en stund siden jeg hadde kjærlighetssorg.

"stram" er bare et uttrykk vi bruker på våre kanter, hehe ;)

Mulig jeg er litt løsmunnet nå.., du får i alle tilfeller tilgi min frisinnethet ;-)

Gjest printa
Skrevet

Urk ja..... jeg også er i ferd med å gli inn i en sånn vane..hvordan kommer man ut av en sånn vane??

Oi, hei... jeg svarte på et annet svar du hadde ;)

Nei, dette med vane. Jeg vet faktisk ikke. Noenganger syns jeg vaner er bra. Slik som at jeg ikke er den første til å savne, men av og til er det bare for jæ.... å sitte her alene.

Treffer noen innmellom, men enten er ikke jeg fornøyd med dem, eller så er det motsatt.

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Som sagt, når du finner det ut. Håper jeg du er den første til å fortelle meg....

Hmmmm...jeg må flørte mer ;)

Gjest Hjerteskjer
Skrevet

Oi, hei... jeg svarte på et annet svar du hadde ;)

Nei, dette med vane. Jeg vet faktisk ikke. Noenganger syns jeg vaner er bra. Slik som at jeg ikke er den første til å savne, men av og til er det bare for jæ.... å sitte her alene.

Treffer noen innmellom, men enten er ikke jeg fornøyd med dem, eller så er det motsatt.

Jeg har ikke truffet noen siden min eks. Det er sikkert fordi jeg ennå er glad i min eks. Men jeg tror jeg vil begynne å flørte igjen. Har vært en del ute på byen i det siste, men for min del er ikke det rette plasse å finne noen. Er for gammal ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...