Gjest printa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har ikke truffet noen siden min eks. Det er sikkert fordi jeg ennå er glad i min eks. Men jeg tror jeg vil begynne å flørte igjen. Har vært en del ute på byen i det siste, men for min del er ikke det rette plasse å finne noen. Er for gammal Hvor "gammal" er du? For mitt vedkommende har jeg aldri vært mer flørtete enn nå, og jeg er passert 40. 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hjalp musikkbyttet? Et glass god vin eller to så kan det bli riktig lystig :-) jeg tok meg et glass med rødvin + musikkbytte, det hjalp meget bra gitt Jeg er behjelpelig til å tro at jeg kan flørte igjen.. hmm..men jeg må finne ut hvor jeg kan begynne for å finne meg en ny mann.. lenge siden sist.. *gruble* *digge musikk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "stram" er bare et uttrykk vi bruker på våre kanter, hehe Mulig jeg er litt løsmunnet nå.., du får i alle tilfeller tilgi min frisinnethet ;-) Frisinna skal man være. Men "stram" var altså et kompliment? 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvor "gammal" er du? For mitt vedkommende har jeg aldri vært mer flørtete enn nå, og jeg er passert 40. hehe, jeg er 31,5 år 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 hehe, jeg er 31,5 år Nei, da er du slett ikke for gammal. Rock on, girl*s* 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Nei, da er du slett ikke for gammal. Rock on, girl*s* hehe..jeg tenker å forynge meg selv etter eksen ja..trenger det, finne meg en interessant mann, må det.. Du da noen interessane menn livet ditt? 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Frisinna skal man være. Men "stram" var altså et kompliment? Ja, "stram" er et kompliment, så er det sagt Jobber med du da? Trenger ikke si det. Men stikkord?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Ja, "stram" er et kompliment, så er det sagt Jobber med du da? Trenger ikke si det. Men stikkord?? De fleste tror vel at jeg er webbis på dol, og jeg liker å la dem trives i troen. 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 De fleste tror vel at jeg er webbis på dol, og jeg liker å la dem trives i troen. Hehe..webbis på dol og flørter med uskyldige dolinner ved siden av? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 hehe..jeg tenker å forynge meg selv etter eksen ja..trenger det, finne meg en interessant mann, må det.. Du da noen interessane menn livet ditt? Joda, rett som det er. Men det er ikke så enkelt i min alder, med barn og det hele. De fleste jeg treffer på min alder, som jeg kunne tenke meg å ha kontakt med, er ikke interessert når det kommer til stykket. Nå som du er alene har du alle muligheter. Har du barn? Tror det har noe med at jeg har små barn å gjøre. Noe de fleste på min alder, er ferdig med. Det er vel de ferreste som vil starte på nytt igjen, når deres småbarns periode, er over. 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jepp, det er jeg. "Koser" meg med studiekravskriving... Hører ikke på musikk, men prøver å gjøre andre ting enn å tenke på han som er så altfor langt unna, og som er temmelig uoppnåelig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hehe..webbis på dol og flørter med uskyldige dolinner ved siden av? Jepp, men jeg forstår ikke hvorfor alle sier jeg flørter så fælt, for det gjør jeg da ikke! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Frisinna skal man være. Men "stram" var altså et kompliment? Stram er absolutt et komplement! Kan sammenlignes med staut om det sier deg noe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Stram er absolutt et komplement! Kan sammenlignes med staut om det sier deg noe. Ja, det sier meg noe. Jeg føler meg ikke spesielt "stram" for tiden, i hvert fall. Men i dag har jeg begynt å trene igjen, så det er mulig jeg fortjener "stram" i framtiden. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Liede, sånn er vel det, vi må vel bare nøye oss med å ha det sånn en periode. Det har vært en del festing på meg nå, men hva hjelper det når man bare møter fjols ute på byen? Jeg har tent stearinlys og sett på TV i kveld. Jeg har kommet frem til at man får kose seg alene inntil så lenge. Men én ting forstår jeg ikke. Mulig jeg er treig. HVOR treffer man en mann???????? Vi må nok bare finne oss i det, ja. Man lærer av å være alene også. Jeg prøver i alle fall å tenke at jeg gjør det. At det er en sund fase av livet mitt. Selvsagt er ikke den tanken like nærliggende når jeg møter alle parene på video-shappa søndag kveld... På byen skal man ha sykt flaks hvis det skal bli alvor av det. Og jeg snakker alltid bare med de jeg er sammen med da uansett. Jeg tror det sikreste og enkeleste er å møte menn gjennom bekjente og venner. herunder skole og jobb. Hold derfor kontakten med perifere bekjentskaper. Kanskje har de fått seg noen flotte venner siden sist..? Hvis man er av den sporty typen er treningsstudioer også et bra sted har jeg hørt. Å møte folk fra nettet har jeg alltid hatt en sperre for av en eller annen grunn. Klem til deg i kveld! 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Joda, rett som det er. Men det er ikke så enkelt i min alder, med barn og det hele. De fleste jeg treffer på min alder, som jeg kunne tenke meg å ha kontakt med, er ikke interessert når det kommer til stykket. Nå som du er alene har du alle muligheter. Har du barn? Tror det har noe med at jeg har små barn å gjøre. Noe de fleste på min alder, er ferdig med. Det er vel de ferreste som vil starte på nytt igjen, når deres småbarns periode, er over. Har ikke barn nei. Men har ikke truffet noen på ei stund. Har ikke vært innstilt på det heller. Har dessverre sørget over min eks lenge nå, og ikke vært mottagelig for andre. Saboterte interesse fra andre. Håper på bedre tider. Jeg har en vennine. Hun bor sammen med en mann som har startet på nytt nå for tredje gang med henne. Det er aldri for sent skjønner du. Man skal ikke har fordommer.. 0 Siter
Gjest Hjerteskjer Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Vi må nok bare finne oss i det, ja. Man lærer av å være alene også. Jeg prøver i alle fall å tenke at jeg gjør det. At det er en sund fase av livet mitt. Selvsagt er ikke den tanken like nærliggende når jeg møter alle parene på video-shappa søndag kveld... På byen skal man ha sykt flaks hvis det skal bli alvor av det. Og jeg snakker alltid bare med de jeg er sammen med da uansett. Jeg tror det sikreste og enkeleste er å møte menn gjennom bekjente og venner. herunder skole og jobb. Hold derfor kontakten med perifere bekjentskaper. Kanskje har de fått seg noen flotte venner siden sist..? Hvis man er av den sporty typen er treningsstudioer også et bra sted har jeg hørt. Å møte folk fra nettet har jeg alltid hatt en sperre for av en eller annen grunn. Klem til deg i kveld! Jeg tror ikke det er særlig lurt å treffe folk på nettet jeg heller... Må vel bare se det an og være åpen tror jeg.. klem til deg også 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg tror ikke det er særlig lurt å treffe folk på nettet jeg heller... Må vel bare se det an og være åpen tror jeg.. klem til deg også Jeg traff kjæresten min på nettet jeg. ) Verdens beste kjæreste til og med! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg traff kjæresten min på nettet jeg. ) Verdens beste kjæreste til og med! Det gjorde min beste venninne også. Og de er et fantastisk par! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.